Var det du???

Säger som Vict0r men det borde varit typ 15 min senare.
Var det en svart Buell 1125 CR, svart Gixxer, Blå Vit Gixxer, Svart Z750/100, Guldig Daytona, Svart Street Triple, Silvrig Honda CBR 1100 XX och en Blå Röd CBR 600?
I så fall var det vi...

såg ni en övningskörning (rosa hjälm) som åkte från Shell vid den tiden så var det ni=)

vete fan :P

Inget jag la märke till... Om det inte va du/ni som körde ut från macken när vi kom?

Precis den som körde först av dem hade en gul väst.
Var uppmärksam där vet du. Kan nästan svära på att han/hon hade rosa hjälm med. :D
Glömde dock kolla märket på hojen men nästan säker på att antigen Diva77 eller han/hon som övningskörde med henne hade körde en blå hoj.

Precis den som körde först av dem hade en gul väst.
Var uppmärksam där vet du. Kan nästan svära på att han/hon hade rosa hjälm med. :D
Glömde dock kolla märket på hojen men nästan säker på att antigen Diva77 eller han/hon som övningskörde med henne hade körde en blå hoj.

Bra uppmärsamhet där=) ja det var vi....dock var det jag som körde den blåa hojen=)

En guldig Daytona och en blå/vit Gixxer på Sten Sturegatan vid Scandinavium idag strax före 12.
Var det ni?

Säger som Vict0r men det borde varit typ 15 min senare.
Var det en svart Buell 1125 CR, svart Gixxer, Blå Vit Gixxer, Svart Z750/100, Guldig Daytona, Svart Street Triple, Silvrig Honda CBR 1100 XX och en Blå Röd CBR 600?
I så fall var det vi...
Kan det måhända vart er jag vinkade på...på väg 156? Ni kom ut från Inseros/Hällesåkersvägen? :hej:hej

Ska jag vara ärlig så har jag bara vaga aningar vart vi kört.
Men när jag tittar på en karta över vart jag tror vi kört så kan det mycket väl stämma med där jag tror vi vrait.

Ja trodde nästan att de va ja men när du skrev passagerare så förstod ja de är inte jag!
Jag kör inte så med passagerare!
De är idiotiskt plus jag utsätter en annan person för en livsfara. Det skulle jag alldrig göra!
Såg en vit CBR 125 med passagerare kan ha varit han!..
Såg han på onsdagen har ja för mig!
Ps reste bort igår runt 5 så kan ej varit jag!

Nej det kan inte varit dig jag såg. Det var en Repsol.

Klassisk urBläjd (92a eller 93a) i de klassiska röd/vit/blåa färgerna på leden nedanför Lunden riktning Partille kring 19 snåret.
Var det du?

Gissar att det var JJ(CBR)JJ som körde ett rödljusrace mot ett par mopeder på Skånegatan vid Ullevi efter 12?

Såg ut som att du hade kul ;-)

Gissar att det var JJ(CBR)JJ som körde ett rödljusrace mot ett par mopeder på Skånegatan vid Ullevi efter 12?

Hehe självklart:)
De va faktis två hojar!:)
Jag å Fopo här på forumet som kör en ch racing 125a :)

Man har alltid kul när man åker på en 2hjuling:yoparty

Tack för den kommentaren! Kommer gråtrunka hela kvällen nu bara för att du tycker min fina hoj såg ut som en moppe när jag till och med vann över Jeppe och moppen!!! :gråta

Tack för den kommentaren! Kommer gråtrunka hela kvällen nu bara för att du tycker min fina hoj såg ut som en moppe när jag till och med vann över Jeppe och moppen!!! :gråta

Hehe, sorry. Får skylla på värmen. Skall genast studera bilder och motorljud på marknadens 125:or så det inte upprepas! Men det var ju trots allt en moped med i sammanhanget, så helt fel ute var jag ju inte ;-)

Klassisk urBläjd (92a eller 93a) i de klassiska röd/vit/blåa färgerna på leden nedanför Lunden riktning Partille kring 19 snåret.
Var det du?

Såg den också på väg in mot stan strax efter 7 vid gasklockan har jag för mig. På vägen hem vid 16:30 såg jag två andra klassiska Hondor modell CBR600F. En svart/rosa/lila och en vit/rosa/lila vid Munkebäcksmotet riktning Pattille.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman