Var det du???

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Yes, det var jag. Såg jag fräck ut? :)
Vart var du nånstans? Tyckte jag höll ganska bra tempo mellan vallhamra och stan.
Vetefan hur jag kunde hinna se dig två gånger på olika ställen faktiskt? Först lämnade jag frugan på jobbet vid Vallhamra skola, sen tillbaka igen, över ormen och i kön vid gasklockan. 1,6liter dieselraket med tjolpakcet och Ducatidekal går som tåg, uppenbarligen. :tungan

Och ja, du såg fräck ut, och lite blöt kanske? :)
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Vem var det som gjorde en idiotomkörning med sin CBR125 på Högsboleden ca 23.10 ikväll?

Herre gud, den grabben kan inte haft körkort... Vem fan kör om en 28meter lång buss, i uppförsbacke, med passagerare bak på, med max 200meter sikt, i totalmörker, med en 125a!? :fatta!


...Var det du Jeppe?
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Vetefan hur jag kunde hinna se dig två gånger på olika ställen faktiskt? Först lämnade jag frugan på jobbet vid Vallhamra skola, sen tillbaka igen, över ormen och i kön vid gasklockan. 1,6liter dieselraket med tjolpakcet och Ducatidekal går som tåg, uppenbarligen. :tungan

Och ja, du såg fräck ut, och lite blöt kanske? :)

såg dig med när du sicksacka mellan bilarna vid munkebäcksmotet.. yeap, jag satt i kön och skulle ta mig söder ut ! :gnissla

Värsta kändisen ju :tuttar
Ja, hur du hann det är en gåta, men dekalen gör väl sitt antar jag.

Vem var det förresten som döna igenom götatunneln nu på maxvarv? Hann inte se nån men det lät som fan :)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
ÄNTLIGEN!!!!! Min hoj har synts till nere vid gatuköket vid busshållplatsen på heden idag runt lunch. Tyvärr va den inte kvar när jag kom dit ner :(

Jättetack till killen som ringde polisen! Så håll uppsikt nu allihopa om ni ser den, för den rullar på vägen! Gör vad ni måste, sätt er gärna på den tills polisen kommer om ni ser den!!!
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Vem var det som gjorde en idiotomkörning med sin CBR125 på Högsboleden ca 23.10 ikväll?

Herre gud, den grabben kan inte haft körkort... Vem fan kör om en 28meter lång buss, i uppförsbacke, med passagerare bak på, med max 200meter sikt, i totalmörker, med en 125a!? :fatta!


...Var det du Jeppe?
Ja trodde nästan att de va ja men när du skrev passagerare så förstod ja de är inte jag!
Jag kör inte så med passagerare!
De är idiotiskt plus jag utsätter en annan person för en livsfara. Det skulle jag alldrig göra!
Såg en vit CBR 125 med passagerare kan ha varit han!..
Såg han på onsdagen har ja för mig!
Ps reste bort igår runt 5 så kan ej varit jag!
 
Last edited:

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Skogen
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
vilka var ni som tanka på Shell i Mölnlycke? ca 6-8 st hojar....12,30 typ
 

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Göteborg
Hoj
-10 KTM 690 SMC
Vit Honda CB1000RA(??) som lekte med mig på raksträckan utanför Ullevi! Var de du?

Ps fan vilken fräsch hoj du har!!
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
vilka var ni som tanka på Shell i Mölnlycke? ca 6-8 st hojar....12,30 typ

Säger som Vict0r men det borde varit typ 15 min senare.
Var det en svart Buell 1125 CR, svart Gixxer, Blå Vit Gixxer, Svart Z750/100, Guldig Daytona, Svart Street Triple, Silvrig Honda CBR 1100 XX och en Blå Röd CBR 600?
I så fall var det vi...
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top