Var det du???

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Skogen
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
Säger som Vict0r men det borde varit typ 15 min senare.
Var det en svart Buell 1125 CR, svart Gixxer, Blå Vit Gixxer, Svart Z750/100, Guldig Daytona, Svart Street Triple, Silvrig Honda CBR 1100 XX och en Blå Röd CBR 600?
I så fall var det vi...

såg ni en övningskörning (rosa hjälm) som åkte från Shell vid den tiden så var det ni=)
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
vete fan :p

Inget jag la märke till... Om det inte va du/ni som körde ut från macken när vi kom?

Precis den som körde först av dem hade en gul väst.
Var uppmärksam där vet du. Kan nästan svära på att han/hon hade rosa hjälm med. :D
Glömde dock kolla märket på hojen men nästan säker på att antigen Diva77 eller han/hon som övningskörde med henne hade körde en blå hoj.
 

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Skogen
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
Precis den som körde först av dem hade en gul väst.
Var uppmärksam där vet du. Kan nästan svära på att han/hon hade rosa hjälm med. :D
Glömde dock kolla märket på hojen men nästan säker på att antigen Diva77 eller han/hon som övningskörde med henne hade körde en blå hoj.

Bra uppmärsamhet där=) ja det var vi....dock var det jag som körde den blåa hojen=)
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
En guldig Daytona och en blå/vit Gixxer på Sten Sturegatan vid Scandinavium idag strax före 12.
Var det ni?
 

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
I en liten stuga i skogen
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Säger som Vict0r men det borde varit typ 15 min senare.
Var det en svart Buell 1125 CR, svart Gixxer, Blå Vit Gixxer, Svart Z750/100, Guldig Daytona, Svart Street Triple, Silvrig Honda CBR 1100 XX och en Blå Röd CBR 600?
I så fall var det vi...
Kan det måhända vart er jag vinkade på...på väg 156? Ni kom ut från Inseros/Hällesåkersvägen? :hej:hej
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Ska jag vara ärlig så har jag bara vaga aningar vart vi kört.
Men när jag tittar på en karta över vart jag tror vi kört så kan det mycket väl stämma med där jag tror vi vrait.
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Ja trodde nästan att de va ja men när du skrev passagerare så förstod ja de är inte jag!
Jag kör inte så med passagerare!
De är idiotiskt plus jag utsätter en annan person för en livsfara. Det skulle jag alldrig göra!
Såg en vit CBR 125 med passagerare kan ha varit han!..
Såg han på onsdagen har ja för mig!
Ps reste bort igår runt 5 så kan ej varit jag!

Nej det kan inte varit dig jag såg. Det var en Repsol.
 

2.3-16

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900 RR
Klassisk urBläjd (92a eller 93a) i de klassiska röd/vit/blåa färgerna på leden nedanför Lunden riktning Partille kring 19 snåret.
Var det du?
 

Raderad medlem 51742

Guest
Gissar att det var JJ(CBR)JJ som körde ett rödljusrace mot ett par mopeder på Skånegatan vid Ullevi efter 12?

Såg ut som att du hade kul ;-)
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Gissar att det var JJ(CBR)JJ som körde ett rödljusrace mot ett par mopeder på Skånegatan vid Ullevi efter 12?

Såg ut som att du hade kul ;-)

Hehe självklart:)
De va faktis två hojar!:)
Jag å Fopo här på forumet som kör en ch racing 125a :)

Man har alltid kul när man åker på en 2hjuling:yoparty
 

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Göteborg
Hoj
-10 KTM 690 SMC
Gissar att det var JJ(CBR)JJ som körde ett rödljusrace mot ett par mopeder på Skånegatan vid Ullevi efter 12?

Såg ut som att du hade kul ;-)
Tack för den kommentaren! Kommer gråtrunka hela kvällen nu bara för att du tycker min fina hoj såg ut som en moppe när jag till och med vann över Jeppe och moppen!!! :gråta
 

Raderad medlem 51742

Guest
Tack för den kommentaren! Kommer gråtrunka hela kvällen nu bara för att du tycker min fina hoj såg ut som en moppe när jag till och med vann över Jeppe och moppen!!! :gråta

Hehe, sorry. Får skylla på värmen. Skall genast studera bilder och motorljud på marknadens 125:eek:r så det inte upprepas! Men det var ju trots allt en moped med i sammanhanget, så helt fel ute var jag ju inte ;-)
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Klassisk urBläjd (92a eller 93a) i de klassiska röd/vit/blåa färgerna på leden nedanför Lunden riktning Partille kring 19 snåret.
Var det du?

Såg den också på väg in mot stan strax efter 7 vid gasklockan har jag för mig. På vägen hem vid 16:30 såg jag två andra klassiska Hondor modell CBR600F. En svart/rosa/lila och en vit/rosa/lila vid Munkebäcksmotet riktning Pattille.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top