När? Måndag
Hoj: Ducati röd, du hade pimpstar tröja
Var: Landvetter vid 17:15
Var antagligen jag.
Tink, vid korsvägen måndageftermiddag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När? Måndag
Hoj: Ducati röd, du hade pimpstar tröja
Var: Landvetter vid 17:15
Var antagligen jag.
Det är inte dig man har sett på E20 vid munkebäck på väg mot stan på morgonen ibland?
Var en hoj som drog som helvete på den nya vägen i helgen?!?! du?hördes vid härryda - härskogen..
Det är inte dig man har sett på E20 vid munkebäck på väg mot stan på morgonen ibland?
Det va troligen jaghur lätt den i 240-260+ ?
Någon borde hört mig i måndags okså, fast då vart det motorväg o 280+ till landvetter o sen samma sak från landvetter mot borås några timmar senare.
Tror säkert någon såg min hoj vid ICA landvetter, den stog där i över 3 timmar med en hjälm breve stödet, ursäkta att den stog så länge men va o klämde på![]()
Joel
Körde inte du om mig i höjd med kållered för någon vecka sedan?
Röd Hyper?
Jag blev gött sugen på en sån!
Det va troligen jaghur lätt den i 240-260+ ?
Någon borde hört mig i måndags okså, fast då vart det motorväg o 280+ till landvetter o sen samma sak från landvetter mot borås några timmar senare.
Tror säkert någon såg min hoj vid ICA landvetter, den stog där i över 3 timmar med en hjälm breve stödet, ursäkta att den stog så länge men va o klämde på![]()
sa till polaren: Hörde du?
Han sa: ja, helvete
Ja sa: Nu lär dom köra ihjäl sig på nya vägen
![]()
Trodde det var 300 + som gäller, isåfall får jag byta eller köra turbo på 250hk..
Var antagligen jag.
Tink, vid korsvägen måndageftermiddag?
Jo fasen måste testa nya asfalten, men våga fan inte pressa ut den till det yterstamen ligga o mata växlar går för sig till en hastighet där man känna sig säker, lär ju annars säja ajjjjjjjj om man går omkul i 260+ med jeans
Jo det är 300+ som gäller![]()
Har funderat på det länge, lite extra lufttillförsel skulle göra gott till mitt åbäke, i allfall minst 100hk exstra så blir det 300+ inne på 70sträckan
Nu har jag tankat dunkarna fulla, fyllt upp harven med sås, idag ska det gasssas i bollebygd, fast kanske inte nu, nu ska jag sova, men när jag vaknar då blir det farthoppas det inte regnar för annars blir det drifta
![]()
Moahahahaha, förstår hur du tänker.
Nämen ojdå!!! Jag är inte den enda med en Honda CBR 125!
View attachment 343983
Men vem är du jag möte![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |