Var det du???

Var en hoj som drog som helvete på den nya vägen i helgen?!?! du? :rolleyes: hördes vid härryda - härskogen..

Det va troligen jag :tuttar hur lätt den i 240-260+ ? :yoparty

Någon borde hört mig i måndags okså, fast då vart det motorväg o 280+ till landvetter o sen samma sak från landvetter mot borås några timmar senare.

Tror säkert någon såg min hoj vid ICA landvetter, den stog där i över 3 timmar med en hjälm breve stödet, ursäkta att den stog så länge men va o klämde på :tuttar

Last edited:
Joel
Körde inte du om mig i höjd med kållered för någon vecka sedan?
Röd Hyper?
Jag blev gött sugen på en sån!

Någon borde hört mig i måndags okså, fast då vart det motorväg o 280+ till landvetter o sen samma sak från landvetter mot borås några timmar senare.

Tror säkert någon såg min hoj vid ICA landvetter, den stog där i över 3 timmar med en hjälm breve stödet, ursäkta att den stog så länge men va o klämde på :tuttar

sa till polaren: Hörde du?
Han sa: ja, helvete
Ja sa: Nu lär dom köra ihjäl sig på nya vägen

:banana

Trodde det var 300 + som gäller, isåfall får jag byta eller köra turbo på 250hk..

sa till polaren: Hörde du?
Han sa: ja, helvete
Ja sa: Nu lär dom köra ihjäl sig på nya vägen

:banana

Jo fasen måste testa nya asfalten, men våga fan inte pressa ut den till det ytersta :gnissla men ligga o mata växlar går för sig till en hastighet där man känna sig säker, lär ju annars säja ajjjjjjjj om man går omkul i 260+ med jeans :D

Trodde det var 300 + som gäller, isåfall får jag byta eller köra turbo på 250hk..

Jo det är 300+ som gäller :tuttar

Har funderat på det länge, lite extra lufttillförsel skulle göra gott till mitt åbäke, i allfall minst 100hk exstra så blir det 300+ inne på 70sträckan :banana

Nu har jag tankat dunkarna fulla, fyllt upp harven med sås, idag ska det gasssas i bollebygd, fast kanske inte nu, nu ska jag sova, men när jag vaknar då blir det fart :yoparty hoppas det inte regnar för annars blir det drifta :D

Last edited:
En motardkille med svarta kläder satt på en bänk brevid en korse, hojen var kanske en KTM 690?! Käkade en macka eller något i den stilen.

Detta utspelade sig den 20 augusti vid 9:00 tiden. :)

Jo fasen måste testa nya asfalten, men våga fan inte pressa ut den till det ytersta :gnissla men ligga o mata växlar går för sig till en hastighet där man känna sig säker, lär ju annars säja ajjjjjjjj om man går omkul i 260+ med jeans :D

Jo det är 300+ som gäller :tuttar

Har funderat på det länge, lite extra lufttillförsel skulle göra gott till mitt åbäke, i allfall minst 100hk exstra så blir det 300+ inne på 70sträckan :banana

Nu har jag tankat dunkarna fulla, fyllt upp harven med sås, idag ska det gasssas i bollebygd, fast kanske inte nu, nu ska jag sova, men när jag vaknar då blir det fart :yoparty hoppas det inte regnar för annars blir det drifta :D

http://www.youtube.com/watch?v=ji4S01vlF3c&feature=related

Vem vare jag halvrejsade som körde Honda på gamla kungsbackaleden idag vid 18-19 snåret?

Hade ju bönan me mig så det gick precis lagom fort, gött!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti