Var det du???

Var en hoj som drog som helvete på den nya vägen i helgen?!?! du? :rolleyes: hördes vid härryda - härskogen..

Det va troligen jag :tuttar hur lätt den i 240-260+ ? :yoparty

Någon borde hört mig i måndags okså, fast då vart det motorväg o 280+ till landvetter o sen samma sak från landvetter mot borås några timmar senare.

Tror säkert någon såg min hoj vid ICA landvetter, den stog där i över 3 timmar med en hjälm breve stödet, ursäkta att den stog så länge men va o klämde på :tuttar

Last edited:
Joel
Körde inte du om mig i höjd med kållered för någon vecka sedan?
Röd Hyper?
Jag blev gött sugen på en sån!

Någon borde hört mig i måndags okså, fast då vart det motorväg o 280+ till landvetter o sen samma sak från landvetter mot borås några timmar senare.

Tror säkert någon såg min hoj vid ICA landvetter, den stog där i över 3 timmar med en hjälm breve stödet, ursäkta att den stog så länge men va o klämde på :tuttar

sa till polaren: Hörde du?
Han sa: ja, helvete
Ja sa: Nu lär dom köra ihjäl sig på nya vägen

:banana

Trodde det var 300 + som gäller, isåfall får jag byta eller köra turbo på 250hk..

sa till polaren: Hörde du?
Han sa: ja, helvete
Ja sa: Nu lär dom köra ihjäl sig på nya vägen

:banana

Jo fasen måste testa nya asfalten, men våga fan inte pressa ut den till det ytersta :gnissla men ligga o mata växlar går för sig till en hastighet där man känna sig säker, lär ju annars säja ajjjjjjjj om man går omkul i 260+ med jeans :D

Trodde det var 300 + som gäller, isåfall får jag byta eller köra turbo på 250hk..

Jo det är 300+ som gäller :tuttar

Har funderat på det länge, lite extra lufttillförsel skulle göra gott till mitt åbäke, i allfall minst 100hk exstra så blir det 300+ inne på 70sträckan :banana

Nu har jag tankat dunkarna fulla, fyllt upp harven med sås, idag ska det gasssas i bollebygd, fast kanske inte nu, nu ska jag sova, men när jag vaknar då blir det fart :yoparty hoppas det inte regnar för annars blir det drifta :D

Last edited:
En motardkille med svarta kläder satt på en bänk brevid en korse, hojen var kanske en KTM 690?! Käkade en macka eller något i den stilen.

Detta utspelade sig den 20 augusti vid 9:00 tiden. :)

Jo fasen måste testa nya asfalten, men våga fan inte pressa ut den till det ytersta :gnissla men ligga o mata växlar går för sig till en hastighet där man känna sig säker, lär ju annars säja ajjjjjjjj om man går omkul i 260+ med jeans :D

Jo det är 300+ som gäller :tuttar

Har funderat på det länge, lite extra lufttillförsel skulle göra gott till mitt åbäke, i allfall minst 100hk exstra så blir det 300+ inne på 70sträckan :banana

Nu har jag tankat dunkarna fulla, fyllt upp harven med sås, idag ska det gasssas i bollebygd, fast kanske inte nu, nu ska jag sova, men när jag vaknar då blir det fart :yoparty hoppas det inte regnar för annars blir det drifta :D

http://www.youtube.com/watch?v=ji4S01vlF3c&feature=related

Vem vare jag halvrejsade som körde Honda på gamla kungsbackaleden idag vid 18-19 snåret?

Hade ju bönan me mig så det gick precis lagom fort, gött!

*/ ?>
Back