Var det du???

Silvrig CB1000R, från Siba högsbo, genom Linné och sen in i Göta-tunneln, måste säga att din hoj gav ifrån sig ett förjävla gott ljud!

Vem var det som körde bredvid mig med sin CBR600RR på bifrostgatan? Tur att vi inte drog järnet förbi poliserna som hade stoppat en bil... jag var på väg tills jag såg deras kläder, blev en lååångsam omkörning av bilen i vilket fall. ;)

Kostade lite utandningsluft och fejkad ågren, jag fick lova att använda båda hjulen.

Man känner sej lite dum när man ser grisbilen precis när man sätter i framhjulet innan rondellen.

Hur har det gått för er andra som blivit stoppade för hjulande?
Böter? KK?

Mvh Ulf

Jag fick en flygande inspektion med 2 på avgassystemet pga buller. Han ville väll bara jävlas med mig.

Ca 15 hojar som svängde ut på leden från Jaegerdorfsplatsen i Majorna ca 11.30 idag. Var det ni?

Från i går

Vem va du som möte mig runt 20 i säve?
vlcsnap-2011-08-21-10h27m54s178.jpg

Sen va de en Honda CBR 1100 Som åkte efter mig på litraturgatan!
Vem var det?

Vad va det för pojkar som va ute igår o brumma från landvetter till härryda där jag låg o feskörde bakom klungan från landvetter, tills jag inte stog ut med tempot längre o bräste om er vid härryda infarten till härrydaskroten på rakan :yoparty

Längst bak såg ut att vara en hayabusa o nån cbr RR vart näst längst fram.

Vart ca 5-6 hojar.

Kl måste vart ca 18.

Last edited:
Okej, vilka två KTM'er trängde sig förbi en röd V40 pimpad med fräck grön skylt vid rödljuset typ vid allum i lördags vid 12-tiden och fortsatte ner mot stora partillerondellen? En hade pimpstartröja.

Vad va det för pojkar som va ute igår o brumma från landvetter till härryda där jag låg o feskörde bakom klungan från landvetter, tills jag inte stog ut med tempot längre o bräste om er vid härryda infarten till härrydaskroten på rakan :yoparty

Längst bak såg ut att vara en hayabusa o nån cbr RR vart näst längst fram.

Vart ca 5-6 hojar.

Kl måste vart ca 18.

Var en hoj som drog som helvete på den nya vägen i helgen?!?! du? :rolleyes: hördes vid härryda - härskogen..

När? Måndag
Hoj: Ducati röd, du hade pimpstar tröja
Var: Landvetter vid 17:15

När? Måndag
Hoj: 2 hojar, tror r1a och hoj med repsol dekal
var: Nordstan. vid 13:00

Låg bakom två Pimpst*r motarder på E6 förbi Liseberg söderut vid 16:50. Inte en enda wheelie, stoppie, lane-split eller avsparkad backspegel trots rusningstrafik. Den ena var dock lite mer out-law än den andra, för han körde i snickarbyxor :fuckyeah! Den andra brappade dock lite mer. Eller så har du kanske glapp i gasrullen.

Påminnde mig lite om när jag o Kwasten hade samma-lika hojar. För ni hade tom 4 av 6 bokstäver/siffror lika på regplåtarna. Bill och Bull? Kling och Klang?

PS. Jag är bara avis för jag körde bil och inte hoj :krama

Såg 2 hojar som stod vid rödljuset på Nya Allén när jag kom på Södra vägen mot kungsportsplatsen, den ena var en silverfärgad triumph triple tror jag...

Var det du/ni????

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna