Var det du???

Var det Silverjonten som drog förbi på Djurgårdsgatan runt 9 tiden ikväll? Jäääävla gött ljud från hojen iaf

Är det du som parkerat en gul firestorm på cykelbanan vid östra lindomevägen typ halvvägs mellan busshållplatsen i dalen och infarten till stretered? Den såg övergiven ut när jag körde förbi imorses.

Är det du som parkerat en gul firestorm på cykelbanan vid östra lindomevägen typ halvvägs mellan busshållplatsen i dalen och infarten till stretered? Den såg övergiven ut när jag körde förbi imorses.

Kolla regnummer och kontrollera om den är anmäld stulen.

Gixxer 1000 -01 -02 typ ... Strax innan 17 idag mellan jonsered och Lerum gamla vägen ... Jag hakade på från Jonsered.... Jag körde S1000RR...!!! Var det du??

Gul/blå motard på slangen genom Hyssna i em (runt 17)?

En kompis blev omkörd o hörde av sig...

Sönderkörd svart hoj precis efter tingstadstunneln, från stan. Bakhjulet helt fubar skevt.
Såg den i torsdags eller fredags morse, råkade glömma bort den tills nu. Hann ej se reggnr.

Någon som blivit av med sin hoj, eller kört som en dåre?

Sönderkörd svart hoj precis efter tingstadstunneln, från stan. Bakhjulet helt fubar skevt.
Såg den i torsdags eller fredags morse, råkade glömma bort den tills nu. Hann ej se reggnr.

Någon som blivit av med sin hoj, eller kört som en dåre?

jag såg den med, tror inte den spårade riktigt :gnissla

ägaren (tror jag) hämtade den med polare och släp på samma eftermiddag såg jag

Sitter och hinkar bärs på sprängkullsgatan när en feet svart/grå plastraket dundrar förbi nu ca 19.30med en Pimpstar crosshoodie. Sjukt pimp, passade gött till hojen! :yoparty

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti