Var det du???

Låg bakom en röd motard (Honda XR nånting?) från Lerum till Partille igår på gamla vägen nere vid sjön... Var det du?

Mötte en vit supermotard, är dålig på märken (skulle tippa på en KTM), men en vit var det i alla fall, idag vid 15-tiden. Personen körde över refugen samt gjorde en omkörning precis vid ponnygatan-bushållplatsen och hade en pimpstar-tröja, någon som känner igen sig? ;)

:huvet KTM! :tummenupp

Gul Honda Hornet?¿

Körde emot Önnereds hamnen igår vidare emot Näset, hördes rätt tydligt & på långt håll när du vred på handtaget :tummenupp vid 18 snåret någon gång.

Någon härifrån?

Fy fan va jag saknade hojen när jac blev ombrappad på e6an 15.55 av en 690. Va bombsäker på att det va Paser först men verkar haft fel?? :va

Orange KTM 525/625/660/690osv med svart pilot uuuuilade uppför backen på Högsbohöjdsmotet idag 13.05. Inte så lätt att känna igen vem det var, så jag frågar helt enkelt.

Var det du?

Orange KTM 525/625/660/690osv med svart pilot uuuuilade uppför backen på Högsbohöjdsmotet idag 13.05. Inte så lätt att känna igen vem det var, så jag frågar helt enkelt.

Var det du?

Var nog jag som var ute å provade mitt nya bakdäck...

Vem var det som eldade på rakan förbi AGA ut mot Tuve. ( Tuvevägen )
Strax efter kom en polisbil med blåljus....

Tänkte på att det är kallt i backen! :gnissla

ps. Igår vid 17

Last edited:

Var det du?

tror det var jag på min 640 svart jacka svarta brallor smart ktm :yoparty

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats