MR.duDe
hejhej
Fastman? lindome runt 14-15snåret Lördags. Fin uiiilie hälsning, själv satt jag och fippla med mobilen![]()
Det var jag det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fastman? lindome runt 14-15snåret Lördags. Fin uiiilie hälsning, själv satt jag och fippla med mobilen![]()

Jag å Q-ister samt blomman
såg dig jippo, stannade till och väntade några minuter på att ni skulle vända... sog ut som att du och er6'an saktade ner! nästa tur... nästa vår!
Q
japp, tänkte stanna men kände att det inte var någon idé. det var tjejen jag och en kompis som var ute och övningskörde (tjejen skall ta lappen) och vi var på väg hem. det var så jäkla kallt så jag ville bara hem
det var definitivt den sista turen för detta året![]()
Kan det vart en aprilia från förra året tro?
såg en hoj vid ullevi idag vid halv två typ...grå och pimpstar dekal på framlampan
du?

Var nog jag då, körde där vid den tiden och har en pimpstar dekal på min gråa framlampa![]()
Kan det vart en aprilia från förra året tro?
Mötte en vit supermotard, är dålig på märken (skulle tippa på en KTM), men en vit var det i alla fall, idag vid 15-tiden. Personen körde över refugen samt gjorde en omkörning precis vid ponnygatan-bushållplatsen och hade en pimpstar-tröja, någon som känner igen sig?![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|