Var det du???

Såg en hoj som blivit stoppad vid gp huset av mc polis polisen såg riktigt nyfiken ut hoppas allt gick bra var det du?

Ti-tunneln. söderut,ca 18 idag , precis efter tunneln koppla du upp den å gled en bit. En röd sporthoj. Lät göttans...
Du då eller?

3st hojar som körde på leden/motorvägen (vettefan vad det är). Vid den "nya" tunneln (minns inte vad den heter....), och sen vidare till majorna, förbi stena line.
2 st chopprar, och en lite nyare. Chopprarna var otroligt snygga, speciellt den röda.

Var det nån här?
Sånna fräcka killar kanske inte hänger på sporthoj?

Svart KTM brappade runt på Eketrä igår vid 17-tiden och sen nere vid eriksberg. Du?

en harley davidson som körde upp mot labacka i kållered, stannade vid busshållplatsen nära rödljusen i korsningen vid 14:30 tiden och vände när du såg en röd cross med en förare med svart jacka och röd/vit hjälm som du rejsa mot ända tills du svängde av på motorvägen emot kungsbacka?

jag som körde crossen, fan vad din HD gick gött :O!:yoparty :Bugar

+

såg nån enduro åka förbi olas väg i kållered vid typ 14:00, först åkte du upp förbi olas väg sen vände du? du såg inte mig men jag såg dig :D:banana

mini skylt och tror det kanske var en KTM såg inte riktigt stod långt ifrån och den lät lite mesigt tycker du ska ordna så den låter gött :D

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...