MR.duDe
hejhej
Fastman? lindome runt 14-15snåret Lördags. Fin uiiilie hälsning, själv satt jag och fippla med mobilen![]()
Det var jag det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fastman? lindome runt 14-15snåret Lördags. Fin uiiilie hälsning, själv satt jag och fippla med mobilen![]()
Jag å Q-ister samt blomman
såg dig jippo, stannade till och väntade några minuter på att ni skulle vända... sog ut som att du och er6'an saktade ner! nästa tur... nästa vår!
Q
japp, tänkte stanna men kände att det inte var någon idé. det var tjejen jag och en kompis som var ute och övningskörde (tjejen skall ta lappen) och vi var på väg hem. det var så jäkla kallt så jag ville bara hem
det var definitivt den sista turen för detta året![]()
Kan det vart en aprilia från förra året tro?
såg en hoj vid ullevi idag vid halv två typ...grå och pimpstar dekal på framlampan
du?
Var nog jag då, körde där vid den tiden och har en pimpstar dekal på min gråa framlampa![]()
Kan det vart en aprilia från förra året tro?
Mötte en vit supermotard, är dålig på märken (skulle tippa på en KTM), men en vit var det i alla fall, idag vid 15-tiden. Personen körde över refugen samt gjorde en omkörning precis vid ponnygatan-bushållplatsen och hade en pimpstar-tröja, någon som känner igen sig?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |