Var det du???

Var det du som körde bakom mig igår kväll kring 20 tiden, med en k1300r, på vägen mellan Kinna/Skene och väg 40. Du hade ett rött/beiget skinnställ.

Förövrigt var det en hel mängd med hojar som körde den vägen igår, ut mot Hulta/Sätila bla. Trist att man körde bil, blev så svårt sugen på att köra hoj :(

Vem är min tvilling på röd/vit r6-00 som jag körde bredvid på E20 igår kväll vid 20-tiden? Du hakade på vid tingstadstunneln och jag svängde av mot östra.

Var det du som körde bakom mig igår kväll kring 20 tiden, med en k1300r, på vägen mellan Kinna/Skene och väg 40. Du hade ett rött/beiget skinnställ.

Förövrigt var det en hel mängd med hojar som körde den vägen igår, ut mot Hulta/Sätila bla. Trist att man körde bil, blev så svårt sugen på att köra hoj :(

Kör oxå den vägen till jobbet... och det är jobbigt å se alla hojar när man sitter i blen..:gnissla

Hörde precis en sporthoj brassa på förbi Särö (antagligen på väg 158a, norrgående?). Vad jag hörde lät det som en kraftig acceleration från 1-3ans växel :hihi

Någon som känner igen sig?

Kan ha varit tjejen och jag, tankade vid Shell vid den tiden och drog om en bil precis efter norrgående påfart.

Gasade iofs hela 158:an, om du nu befann dig någon annanstans än vid macken. :gnissla

såg 2 motarder utanför skandinavium vid 16-17.
en smr men en jävligt ball hjälm och med pimpstar tröja
och en grå ktm 640?

Kan ha varit tjejen och jag, tankade vid Shell vid den tiden och drog om en bil precis efter norrgående påfart.

Gasade iofs hela 158:an, om du nu befann dig någon annanstans än vid macken. :gnissla
Hehe, lät som det var förbi första säröavfarten (om man kommer söderifrån) förbi fartkameran där det övergår till motortrafikled. Annars var det väl en fin tyst kväll så det kan nog lika gärna hörts från macken :D

Vem är min tvilling på röd/vit r6-00 som jag körde bredvid på E20 igår kväll vid 20-tiden? Du hakade på vid tingstadstunneln och jag svängde av mot östra.

Såg en av er igår, skulle släppa tjejen i stan.
Den jag såg har jag sätt rulla väldigt mycket i Lerums trakten, så om det inte var du så är det nog han på den andra hojjen (:

3 hojar vid wiselgren 16:00 idag, den ena hade en gul jacka, du andra körde en motard och du stod upp å körde ..ni ? ;) den 3 såg jag ej så bra

Haha, måste bara fråga ! vilka grabbar var det som körde en sväng förbi kungälv när kungälvs cruisingen va ? endel sport hojjar och en svart husaberg var det bland annat...

mvh Andreas / snubben på en vit kawasaki,.

Lite sent kanske men jag va nog en av dom.... :tummenupp

/mvh mike mike =)

Såg en av er igår, skulle släppa tjejen i stan.
Den jag såg har jag sätt rulla väldigt mycket i Lerums trakten, så om det inte var du så är det nog han på den andra hojjen (:

Det var nog den andra mannen i så fall. Lerum hänger jag inte så ofta i :tuttar

nå motardaktigt som drog en härlig wheelie rätt långt på motorvägen på väg mot tingstadstunneln. I mellan ullevi-olskroken typ.

Snyggt!:tummenupp

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back