Krilllan
Ny medlem
Såg att dom sneglade lite på min hoj, får jag vara såpass nyfiken o fråga vad som sneglades på?![]()
Är det ovanligt att motorcyklister kollar in varandras hojar?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såg att dom sneglade lite på min hoj, får jag vara såpass nyfiken o fråga vad som sneglades på?![]()
Varför är dom inte medlemmar här då?
ktm vid svingen runt 18:10 igår, du hade monster dekalmärken plus någon lång väska på ryggen![]()
Aidet utanför nordstan vid ~08:30?
Jawohl! Lite sovmorgon idag..![]()
Nope men tänkte om det var något han gillade/ogillade med den.Är det ovanligt att motorcyklister kollar in varandras hojar?![]()
Brorsan kör ju daytona, alltid kul att spana in andras daytonor
Dock tror jag att hans låter mestDin har arrow va?
Haha, nä jag råkar väl sladda förbi allt som oftast. Dessutom ligger det ju påvägen från kontoret till DSS.Stämmer bra det. Du verkar ju hänga där mest hela tiden.. Inget dreck denna gången dock. Skulle plocka ut lite traderavinster![]()
Haha, måste bara fråga ! vilka grabbar var det som körde en sväng förbi kungälv när kungälvs cruisingen va ? endel sport hojjar och en svart husaberg var det bland annat...
mvh Andreas / snubben på en vit kawasaki,.
Du är ju överallt
Vad har r6:an gått, 18500 mil?
Haha, nä jag råkar väl sladda förbi allt som oftast. Dessutom ligger det ju påvägen från kontoret till DSS.![]()
Nope men tänkte om det var något han gillade/ogillade med den.
Han hade jardine rör om jag inte såg fel. Låter dessa mer än arrow alltså? visste jag faktiskt inte^^ får be någon med jardine varva lite nästa gång jag ser någon med dessa
en ktm vid bron till sävedalen du ? du hade kättringslås på axeln
Haha, måste bara fråga ! vilka grabbar var det som körde en sväng förbi kungälv när kungälvs cruisingen va ? endel sport hojjar och en svart husaberg var det bland annat...
mvh Andreas / snubben på en vit kawasaki,.
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|