Var det du???

Såg två hojjar vid vallda och ut på 158an norrgående förut vid 7-tiden. En grön street/speed triple (dom verkar va vanliga i den färgen?:tungan) och en äldre hoj. Låg bakom och varvade satan med min nerdrevade pundarmoppe till motard :D

Såg en blå SV1000 streetfighter efter tunneln bort mot mölndal nån morgon i veckan. Den va RIKTIGT FRÄSCH!!!! Gott ljud som satan också!:Bugar

Såg två hojjar vid vallda och ut på 158an norrgående förut vid 7-tiden. En grön street/speed triple (dom verkar va vanliga i den färgen?:tungan) och en äldre hoj. Låg bakom och varvade satan med min nerdrevade pundarmoppe till motard :D

Det var jag o polarn som var ute o snurrade lite. Han sa att det small satan när du slog av på gasen :yoparty

Röd D675 som kom från pizzeria Mums-hållet. Jag ser dig ofta på morgonen när jag går(!) till jobbet. Idag var vi tre Trajjor i bredd vid trafikljuset borta vid Shell på Mölndalsvägen.

Vem är du?

Röd D675 som kom från pizzeria Mums-hållet. Jag ser dig ofta på morgonen när jag går(!) till jobbet. Idag var vi tre Trajjor i bredd vid trafikljuset borta vid Shell på Mölndalsvägen.

Vem är du?

Skulle tro att det är Daskind :)

Last edited:
Två stycken trajjor av nyare modell(svart daytona och rocket3) vid cafe tintin idag runt klockan 17:00. Ni parkerade på varsin sida av min vita daytona och satte er på tintins uteservering några bord ifrån mig.
Var det ni?:)

Röd Ducati vid rondellen utanför macdonalds i Kungsbacka. Föraren var tydligen för fin för att nicka tillbaka:)
Hayabusa på rakan från k-rauta bort mot macdonalds längs med söderleden, vinkade till dem 2 nakenhojarna som låg framför oss, men tog snabbt ner handen när det kom tre motardpiloter puttranden. Tydligen är vi inte mer värda en fågelskiten i backen:hihi
Ytterliggare 2 sporthojar vid arendal som stannade men inte vågade komma fram, Daytona och gixxer?

Ytterliggare 2 sporthojar vid arendal som stannade men inte vågade komma fram, Daytona och gixxer?

Vågade, eller ville inte?
En viss skillnad. ;)

Såg som vanligt en massa hojar på vägarna idag, inget spännande värt att nämna dock.

Pimp star med diverse motarder,mest KTM samt en traktor.. Vem körde traktorn/camam !
vid stenaterminalen runt kl 15:30

Gul "sporthoj" du låg bakom mig (Röd Ducce Monster) och en polare (Blå Kawasaki ER 6) från ungefär säveflygplats till korsningen "Kungälv/Bohus"

VAR DE DU! :hej

Aidet vid Eriksberg köpcentrum nu vid 16:30? (Köpa dreck igen? :tungan) Jag släptte fram dig snällt med tjiefens vita V70.

Heder till mig! :tungan

Stämmer bra det. Du verkar ju hänga där mest hela tiden.. Inget dreck denna gången dock. Skulle plocka ut lite traderavinster :)

Två stycken trajjor av nyare modell(svart daytona och rocket3) vid cafe tintin idag runt klockan 17:00. Ni parkerade på varsin sida av min vita daytona och satte er på tintins uteservering några bord ifrån mig.
Var det ni?:)

Det var brorsan på daytonan och polaren på rocketen :)

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back