Var det du???

Såg två hojjar vid vallda och ut på 158an norrgående förut vid 7-tiden. En grön street/speed triple (dom verkar va vanliga i den färgen?:tungan) och en äldre hoj. Låg bakom och varvade satan med min nerdrevade pundarmoppe till motard :D

Såg en blå SV1000 streetfighter efter tunneln bort mot mölndal nån morgon i veckan. Den va RIKTIGT FRÄSCH!!!! Gott ljud som satan också!:Bugar

Såg två hojjar vid vallda och ut på 158an norrgående förut vid 7-tiden. En grön street/speed triple (dom verkar va vanliga i den färgen?:tungan) och en äldre hoj. Låg bakom och varvade satan med min nerdrevade pundarmoppe till motard :D

Det var jag o polarn som var ute o snurrade lite. Han sa att det small satan när du slog av på gasen :yoparty

Röd D675 som kom från pizzeria Mums-hållet. Jag ser dig ofta på morgonen när jag går(!) till jobbet. Idag var vi tre Trajjor i bredd vid trafikljuset borta vid Shell på Mölndalsvägen.

Vem är du?

Röd D675 som kom från pizzeria Mums-hållet. Jag ser dig ofta på morgonen när jag går(!) till jobbet. Idag var vi tre Trajjor i bredd vid trafikljuset borta vid Shell på Mölndalsvägen.

Vem är du?

Skulle tro att det är Daskind :)

Last edited:
Två stycken trajjor av nyare modell(svart daytona och rocket3) vid cafe tintin idag runt klockan 17:00. Ni parkerade på varsin sida av min vita daytona och satte er på tintins uteservering några bord ifrån mig.
Var det ni?:)

Röd Ducati vid rondellen utanför macdonalds i Kungsbacka. Föraren var tydligen för fin för att nicka tillbaka:)
Hayabusa på rakan från k-rauta bort mot macdonalds längs med söderleden, vinkade till dem 2 nakenhojarna som låg framför oss, men tog snabbt ner handen när det kom tre motardpiloter puttranden. Tydligen är vi inte mer värda en fågelskiten i backen:hihi
Ytterliggare 2 sporthojar vid arendal som stannade men inte vågade komma fram, Daytona och gixxer?

Ytterliggare 2 sporthojar vid arendal som stannade men inte vågade komma fram, Daytona och gixxer?

Vågade, eller ville inte?
En viss skillnad. ;)

Såg som vanligt en massa hojar på vägarna idag, inget spännande värt att nämna dock.

Pimp star med diverse motarder,mest KTM samt en traktor.. Vem körde traktorn/camam !
vid stenaterminalen runt kl 15:30

Gul "sporthoj" du låg bakom mig (Röd Ducce Monster) och en polare (Blå Kawasaki ER 6) från ungefär säveflygplats till korsningen "Kungälv/Bohus"

VAR DE DU! :hej

Aidet vid Eriksberg köpcentrum nu vid 16:30? (Köpa dreck igen? :tungan) Jag släptte fram dig snällt med tjiefens vita V70.

Heder till mig! :tungan

Stämmer bra det. Du verkar ju hänga där mest hela tiden.. Inget dreck denna gången dock. Skulle plocka ut lite traderavinster :)

Två stycken trajjor av nyare modell(svart daytona och rocket3) vid cafe tintin idag runt klockan 17:00. Ni parkerade på varsin sida av min vita daytona och satte er på tintins uteservering några bord ifrån mig.
Var det ni?:)

Det var brorsan på daytonan och polaren på rocketen :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman