Var det du???

Tror det var en röd cbr1000 vid volvo penta fick besöka av farbror blå igår runt 21 tiden, hoppas det gick bra. :)

Såg en väldigt lugn Bad Ass Boysare igår vid 20:30 på Ånäsvägen.
Svart Husa (08?) helt orginal.

Har nog aldrig sett en BABsare vara så lugn :D

33ky6f9.jpg

Två hojjar vid särömotet för någon timme sedan. En gul och en grön/vitaktig pimpad streetfighter. Lät ganska gött ^^

En silvrig Speedy vid Chalmers i höjd med Mumien.se

och

en grön Speedy på Dag Hammarskiöld, i höjd med Botaniska.

fi fan vicket gôtt väder det är ikväll ! :yoparty:yoparty

En silvrig Speedy vid Chalmers i höjd med Mumien.se

och

en grön Speedy på Dag Hammarskiöld, i höjd med Botaniska.

fi fan vicket gôtt väder det är ikväll ! :yoparty:yoparty

Gröna speedyn var jag, Lät gött när du drog :yoparty

Vit street/speed triple på övre husargatan vid 20:15 snåret och en svart äldre speed triple på Parkgatan i höjd med heden några minuter senare. Var det du?

Grön speed/street triple i Majorna vid lunchtid idag, hojen glänste fint :)

Såg även en svart/orange ktm (smr kanske? Såg knappt, lät gött i alla fall) vid masthuggstorget runt 3 tiden.

Vem/vilka?

Grön speed/street triple i Majorna vid lunchtid idag, hojen glänste fint :)

Såg även en svart/orange ktm (smr kanske? Såg knappt, lät gött i alla fall) vid masthuggstorget runt 3 tiden.

Vem/vilka?

snorkråkan var nog jag, glänste vete fan, har dåligt samvete för att jag inte vårdat den ömt på ett tag :gnissla

2 killar på en oreggad husaberg vid Ullevi ca 2245, utan skyddskläder o hjälm.
Nån som saknar nått eller två som inte är rädda om livet?

Två hojar som rejsa med en Ferrari vid Säve flygplats i går, klara ni er från snuten? Nå orange fightersak typ Z1000 lr nåt kan det vart.

Dom hade precis anmärk på min ljuddämpare :huvet kontrollbesiktning på det, gött när man redan hade besiktat på förmiddagen... Låg iofs i 200 en bit innan men av nån anledning lyckades dom inte "lasra" mig :Bugar

Last edited:
2 killar på en oreggad husaberg vid Ullevi ca 2245, utan skyddskläder o hjälm.
Nån som saknar nått eller två som inte är rädda om livet?

Sånt är ju varken häftigt eller speciellt intelligent, de bästa som kan hända är om de verkligen skulle bli stoppade å åka dit så kanske känns.
:fatta!

Men något säger mig att de inte hade hjälpt de två iaf... :huvet

Aidet vid Eriksberg köpcentrum nu vid 16:30? (Köpa dreck igen? :tungan) Jag släptte fram dig snällt med tjiefens vita V70.

Heder till mig! :tungan

Back