Var det du???

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Jaha, där ser man. Trevligt.
Mitt öga för att identifiera mc-modeller är kanske inte vad det har varit.. hehe

Hej igen.. :hej
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Inte nog med att du brukar stå o hänga vid gatorna för att hålla utkik efter hojar, nu smyger du även in i förråd o garage?:va

Ja fan, det är nästan så man blir lite orolig, ska nog gå ut och hänga på ytterligare ett lås på hojen...





:rolleyes: :D
 

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Crescent
Var det en ducati desmocideci ute på e6an vid liseberg vid 4 tiden idag? kan ha varit en 1098 också. Xerox replica va det i alla fall. Var det du?
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Någon som saknar en KTM 640?

Ja, som rubriken lyder så undrar jag om en ktm640 stulits i göteborgsområdet den senaste tiden?

Körde nämligen av söderleden i mölndal idag, avfarten som gör att man kommer så man har "Åbyy-vallens fotbollsplaner" på vänster sida och gula hyreshus på höger sida. korsningen heter tydligen Åbyvägen/Nedanvägsgatan.

Där möter jag en orange ktm 640 03-04 med två killar på. de hade iof hjälm båda två men cyckeln saknade reggplåt och de såg allmänt vingligt och osäkert ut. ingen vansinneskörning alls men såg väldigt "osäkert" ut. fick direkt en kännsla av att den var stulen.

Var de du? eller är de du som saknar denna cyckel?:va
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Ja, som rubriken lyder så undrar jag om en ktm640 stulits i göteborgsområdet den senaste tiden?

Körde nämligen av söderleden i mölndal idag, avfarten som gör att man kommer så man har "Åbyy-vallens fotbollsplaner" på vänster sida och gula hyreshus på höger sida. korsningen heter tydligen Åbyvägen/Nedanvägsgatan.

Där möter jag en orange ktm 640 03-04 med två killar på. de hade iof hjälm båda två men cyckeln saknade reggplåt och de såg allmänt vingligt och osäkert ut. ingen vansinneskörning alls men såg väldigt "osäkert" ut. fick direkt en kännsla av att den var stulen.

Var de du? eller är de du som saknar denna cyckel?:va
Vad jag vet så har inte Viggo fått tillbaka sin 640 som blev stulen för ett tag sen...
Har för mig att det var en 03'a...
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ja, som rubriken lyder så undrar jag om en ktm640 stulits i göteborgsområdet den senaste tiden?

Körde nämligen av söderleden i mölndal idag, avfarten som gör att man kommer så man har "Åbyy-vallens fotbollsplaner" på vänster sida och gula hyreshus på höger sida. korsningen heter tydligen Åbyvägen/Nedanvägsgatan.

Där möter jag en orange ktm 640 03-04 med två killar på. de hade iof hjälm båda två men cyckeln saknade reggplåt och de såg allmänt vingligt och osäkert ut. ingen vansinneskörning alls men såg väldigt "osäkert" ut. fick direkt en kännsla av att den var stulen.

Var de du? eller är de du som saknar denna cyckel?:va


Tror jag såg samma hoj köra förbi utanför mig i tisdags stämmer bra in på beskrivningen, dock hade dem rätt hög fart (för den vägen) och saktade inte ner för farthindret som fanns på vägen.
 

b-rude

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2006
Ort
Bästkusten
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -16
Tror jag såg samma hoj köra förbi utanför mig i tisdags stämmer bra in på beskrivningen, dock hade dem rätt hög fart (för den vägen) och saktade inte ner för farthindret som fanns på vägen.

Jag o tjejen tror oss oxå ha sett denna hoj igår, två killar, båda med hjälm men i övrigt vanliga kläder. Noterade att hojen inte verkade ha nån regskylt. Svängde ut på mölndalsvägen nånstans i höjd med Vägverket/Lisebergsparkeringen och körde in mot stan i bra fart. Tror det var vid 15-16 tiden. Fick en "nåt som inte stämmer"-känsla, men satt bakom rödljus i bil, hade inte en chans att följa efter o syna ekipaget & sällskapet närmare.
 
Last edited:

Haell

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
2012, Aprilia Tuono V4R APRC
Svart hoj (Fazer?) runt 22:20-40 snåret. Nya Allén mellan Gamla teatern till precis efter järntorget.
Var det du?
Hälsningar från de 2 gula bågarna!
 
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Husa
Var de vi som åkte mellan götaälvbron och blåstjärna på parkeringen å börnade och stegrade i typ 2 timmar i sträck idag såg vi oss`??`?`?

hela parkeringen e fylld med svarta ringar:ajjabajja

//Robertzon på kesos konto
 

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Ort
Mölndal
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Är man helt anonym när man åker fighter här i GBG?????

Är det igen som ser en när man smyger omkring.......??????
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top