Var det du???

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R6 ratrace edition
:tungan De va Fosgate som körde ner längs gibraltargatan i en lila Opel corsa utan ljus men varningsblinkers på och kastade ut saker genom rutan ev va de nötskal.. Fy på dig :arsele Trodde först de va en snorunge som snott "brorsans" bil..:tungan
 

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
660 SMC
Det var Kesokungen på avenyn efter Takida ikväll. Jag berättade för kompisarna som var med att den killen är grym på att slanga, så det var en besviken skara som såg dig puttra iväg (ifs mkt folk på gatan så det var nog bäst som det blev ändå).
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Det var Kesokungen på avenyn efter Takida ikväll. Jag berättade för kompisarna som var med att den killen är grym på att slanga, så det var en besviken skara som såg dig puttra iväg (ifs mkt folk på gatan så det var nog bäst som det blev ändå).

Såg oxå keso och sidekick Mögel på takida
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Ola o jag Blev stoppade i allen efter att ha kört ifrån en orange kawa z750 som inte visst hur man gasade.

Tyvärr fick dom dra på ett larm o lämnade tillbaka körkorten......................
 
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Husa
Det var Kesokungen på avenyn efter Takida ikväll. Jag berättade för kompisarna som var med att den killen är grym på att slanga, så det var en besviken skara som såg dig puttra iväg (ifs mkt folk på gatan så det var nog bäst som det blev ändå).

:cool: Sorry skall bättra mig.... men va lite piano när de va så mycke folk runt om. vill inte trilla å skada någon annan.
hoppas han får tillfälle å se nån annan gång då så ja kan återfå kompimangens värde :)

Såg oxå keso och sidekick Mögel på takida

Mögel = Jezus

har inte åkt med Mögel på ett år eller så tyvärr...
 
Last edited:

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
Motardsällskap siktat ikväll vid "rastgården" vid Blå stjärnan götaälvbron, jag åkte förbi på en Hypermotard och polaren på en AC Schnitzer Bumse.

Var det du/ni?
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Vem var du med Sv:n som stod med plånboken uppe och pratade med MC-konstapeln precis efter tingstadstunneln i sydlig riktning igår kl 15.00 ca?

Blev det dyrt?
 

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
kesokungen, robertzon, LG76, klasson80, nano, superbastard :cool:

Där kan vi nog siktas ett par fler ggr....

Misstänkte det... Vi var och svängde lite försiktigt mellan betongsuggorna på banan.

Var nog LG & co:va
du menar Nano & co va?:):)
KESO & co om ja får be.... :cool:
å du Nano behöver juh 900m längre raka för å lätta fram hjulet :D

Vem är klanledare _egentligen_ och vem var där med vem? :)
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
I går kväll vid 7-8...utanför Liseberg...då kom de, hela ligistligan på en gång.:tummenupp Firefox, Smedberg, Falkeman och sen tror jag det var Jon as oxå...en svart k7???

Fy fan en sån abstinens jag fick..:mad: ..fy på Er...:hihi

Själv satt jag instängd i en 9-5:a.....och kunde inte annat än le åt saken....:)
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
I går kväll vid 7-8...utanför Liseberg...då kom de, hela ligistligan på en gång.:tummenupp Firefox, Smedberg, Falkeman och sen tror jag det var Jon as oxå...en svart k7???

Fy fan en sån abstinens jag fick..:mad: ..fy på Er...:hihi

Själv satt jag instängd i en 9-5:a.....och kunde inte annat än le åt saken....:)

Stackars dig som åkte bil.
Ligister är vi allihopa:yoparty
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top