Var det du???

Någon här som har vinröd Sprint ST i frölunda? Mött dig ett par gånger och såg du var vid Smithska udden idag. :)

Stötte på tre sporthojar ca kl 20:30 ikväll, som kom från Angeredshållet och var på väg bort mot Linnarhult/Gunnilse. Jag stannade till vid en busshållplats precis efter korsningen Eriksbo/Angered/Linnarhult och ni körde förbi mig. Jag hängde på en bit, men tappade bort er efter Björsared då det var lite krångligt att köra om bilarna som körde där. Var det ngn här på SH?

4 hojar som körde på motorvägen vid allum vid 6 tiden? ni?

Jag tror det underlättar lite om du kanske beskriver hojarna lite mer utförligt... Tänk på att hoj kan vara allt mellan Honda MonkeyBike och Triumph Rocket III.

:tummenupp :rolleyes:

Jag tror det underlättar lite om du kanske beskriver hojarna lite mer utförligt... Tänk på att hoj kan vara allt mellan Honda MonkeyBike och Triumph Rocket III.

:tummenupp :rolleyes:

Äh, spela roll, det var säkert 4 st übercoola hojar han såg:cool: en av dem var säkert än sådan där snabb crb:D bakkan på alla vexlar:tummenupp

Blå R1 förbi Mölndals bro igår, någon som känns vid?

Last edited:
ingen som såg mig prata med farbrorblå igår ? avfart..kallebäck...
var ett par SHs som gled förbi....

mötte en röd r1/r6 precis innan jörlanda.... jag körde den gula tripplen i shorts å t shirt med Chey där bak

Kan ha varit jag? Körde stenungsund tur och retur genom jörlanda (inte E6). Hade SH-tröja och jeans. Kan dock inte komma ihåg nån tripple.. :va

Ingen verkar se mig fast jag hälsar på alla.
Kan ju bero på att jag har den inte har grymmaste hojen.
En Gröööön Kawa.

Last edited:
Var det Pysch jag mötte vid norra änden av Götaälvbron vid 21-tiden? Var en CBR600RR i de färgerna allafall..

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h