Var det du???

Några som lämnade GP strax efter 21.30 och två av er stod och snackade lite senare vid guldhedstorget. En ktm och en svart speed triple eller liknande? Kanske såg lite mysko ut när jag körde förbi långsamt med en grå bil och tittade på er? Bor ni i krokarna?

:va Körde du en grå tysk snabb bil så måste det varit jag och min polare. Ingen tripple utan polaren har en svart ktm 950. Kul att bli igenkänd :tummenupp
Vi bor i krokarna och lite mysko var det.. Vi började fundera på om det var dig som vi körde om på ett påhittigt sätt för nga dagar sedan.:gnissla
//T

Va det inte Paser, Smedberg, Firefox mm som brände förbi mig när jag satt i bilen i Olofstorp idag vid 21 tiden, Jag han precis sticka ut handen å veva lite åt Paser eftersom du körde sist :yoparty Klarade ni er från regnet? började droppa lite...

Va det inte Paser, Smedberg, Firefox mm som brände förbi mig när jag satt i bilen i Olofstorp idag vid 21 tiden, Jag han precis sticka ut handen å veva lite åt Paser eftersom du körde sist :yoparty Klarade ni er från regnet? började droppa lite...

Japp de va vi:-) Vi fick nån enstaka droppe på oss men blev inte blöta...

Undrade vad det var för någon :)
:hej

Päjser och en orange KTM vid Viktoriagatan och den däringa krogen på hörnet. Inferno, eller vahetern? Igår vid 22, tüp.

:yoparty

vem kör en suzuki med corona-dekaler som syntes igår utanför aröds bilprovning??

Jag och min kompis satt på BK i frölunda och efter ett tag kom en blå R1'a och parkerade rakt utanför fönstrena vid min moppe. föraren gick in, men väntade bara 1-2 min i den långa kön och sen drog han.

Någon här?

Jag och min kompis satt på BK i frölunda och efter ett tag kom en blå R1'a och parkerade rakt utanför fönstrena vid min moppe. föraren gick in, men väntade bara 1-2 min i den långa kön och sen drog han.

Någon här?

:hej

Det var jag. Riktigt hungrig + att det såg ut som prao bakom disken, åkte vidare till den lokala pizzerian istället. Har fått stå o vänta på mat riktigt länge där tidigare.

Ahaaaa Mimmi! Funderade just på hur Emmigirls hoj kunde vara ute på vägarna och fara när hon firar 17:onde maj i Norge. Dåså... ordning i ledet igen :)
Du körde förbi mig (jag hade tyvärr bilen) på Lundbyleden mellan tingstadstunneln och backaplan igår vid 14 tiden.

Ahaaaa Mimmi! Funderade just på hur Emmigirls hoj kunde vara ute på vägarna och fara när hon firar 17:onde maj i Norge. Dåså... ordning i ledet igen :)
Du körde förbi mig (jag hade tyvärr bilen) på Lundbyleden mellan tingstadstunneln och backaplan igår vid 14 tiden.

Hehe, igår den 17 maj? Näee... Då var det inte jag :)
Då var jag inne i Gbg på möhippa.
Då måste det ha vart den andra Coronan som finns i Gbg-trakten :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman