Var det du???

aldrig ngn som ser mig =)

men jag ser er ofta köra förbi DSV, (volvo lastvagnar)tuve. gasas friskt på rakan mellan röljusen.
det gillas!!

mitt kontor har utsikt över vägen=)

Där kör iallafall jag så det hörs så gott som varje morgon ;-). Jobbar på Volvo Bil Tuve.. Fast då kanske ni inte är vakna på DSV!

Rusta rondellen = Om du kommer på motorvägen från Lerums hållet och svänger av mot Partille C, eller du kommer från Allum/ Björndammen och vill åka motorväg till Göteborg, alltså den rondell där Shell macken finns. Den enda Shell macken i Partille :-)

Där kör iallafall jag så det hörs så gott som varje morgon ;-). Jobbar på Volvo Bil Tuve.. Fast då kanske ni inte är vakna på DSV!

E ganska säker på att jag såg dig vid sandarna/påfarten till älvsborgsbron någon morgon förra veckan?? (e ju ganska specell lack :) )
Isf var det nog inte väääldigt tidigt för jag e inte så morgonpigg! :)

Någon medlem här som övningskörde på Älvsborgsbron vid strax innan 1030-tiden? :)

E ganska säker på att jag såg dig vid sandarna/påfarten till älvsborgsbron någon morgon förra veckan?? (e ju ganska specell lack :) )
Isf var det nog inte väääldigt tidigt för jag e inte så morgonpigg! :)

Det var garanterat jag. Brukar passera strax innan sju, men hade kanske försovit mig den morgonen :-D

vem var det jag pratade med idag då på en blå silvrig BMW =) ursäkta att jag inte sa hejdå, men trodde du skulle hänga på åt samma håll...

Några som lämnade GP strax efter 21.30 och två av er stod och snackade lite senare vid guldhedstorget. En ktm och en svart speed triple eller liknande? Kanske såg lite mysko ut när jag körde förbi långsamt med en grå bil och tittade på er? Bor ni i krokarna?

Några som lämnade GP strax efter 21.30 och två av er stod och snackade lite senare vid guldhedstorget. En ktm och en svart speed triple eller liknande? Kanske såg lite mysko ut när jag körde förbi långsamt med en grå bil och tittade på er? Bor ni i krokarna?

Jag skulle chansa på att det var Viggo och Paser.. :)

Låter som Paser och antingen busbo eller viggo efter dagens körning.

Tack till den på silvrig ER-6n som varnade mig för snuten när tingstadstunneln idag. Du räddade kanske mitt kort där, om inte annat böter.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman