Var det du???

Det var jag på Emilias hoj :)

Var det dig jag pratade med vid rödljusen?

Yes stämmer.

hade precis varit på bilprovningen och besiktat. med trasig blinkers och helsystem.
gick igenom utan anmärkning btw.... måste göra nåt åt det om inte ens bilprovningen bryr sig om ljudvolymen:mad: :tungan

hoppas du hittade dit du skulle... det gjorde jag......(ny i gbg)

5 motarder körandes från arendal/arken igår (lördag) runt 15.30-16.00-tiden, endast 2 vinkade, vilka var ni?

Skriv i "vi som puttrar motard" tråden istället, så kanske du får fler svar :tummenupp
Tror i alla fall en av dom vi såg var mögel? Ingen körde bakhjul...trötta efter träningen?:D

Slangande Motard på Hjalmar brantingsleden (vid 16-tiden) när han insåg att jag låg bakom, DU?

5 motarder körandes från arendal/arken igår (lördag) runt 15.30-16.00-tiden, endast 2 vinkade, vilka var ni?

Skriv i "vi som puttrar motard" tråden istället, så kanske du får fler svar :tummenupp
Tror i alla fall en av dom vi såg var mögel? Ingen körde bakhjul...trötta efter träningen?:D

Klart det var jag (Och jag vinkade) nja alla var nog ganska trötta alla vurpade iallefall. :D Men vi drog lite inne i stan mm och testade stcc banan vid banan piren det var kul.. :yoparty

Mögel från Blacks konto..

Last edited:

Jag å Mögel som vinkade, å så va steve å ecke från vetlanda me oxå :cool:

Vem har lagt en burnie genom Gnistängstunneln? (Såg lite gammal ut iofs, svårt att avgöra..)

Det är steve från vetlanda som la den förra helgen...

Last edited:
:D ja nångång mellan varven får man ju visa sig att man kan bete sig :cool:
vill inte va den som drar ner rycktet för mc folket :hihi

va det en hård natt för dig eller... du såg rätt sleten ut :cool:

sleten är väl en mild beskrivning av hur jag kände mig ;)

Svartvit Fireblade 2008 körde förbi Ullevi in mot stan cirka 21:10 ikväll. Såg riktigt läcker ut.

Jag såg Zarell wheela över guppet utanför mig idag, runt 16.20 :yoparty

Ha ha vad kul, jag var ute på en tur i det fina vädret:tummenupp . Kör bort till kullavik lite då och då, wheelar alltid överallt där det går. Misstänkte att du skulle se mig förr eller senare för jag passar alltid på att köra bakhjul när jag kör förbi där :gnissla :D

Ha ha vad kul, jag var ute på en tur i det fina vädret:tummenupp . Kör bort till kullavik lite då och då, wheelar alltid överallt där det går. Misstänkte att du skulle se mig förr eller senare för jag passar alltid på att köra bakhjul när jag kör förbi där :gnissla :D
Posör.... tror jag det kallas ;)

men det va fint, lite kärlek i vardagen sådär :)

Var det du som bjöd på en wheelie igårkväll vid 22.30tiden vid eketrägatan???
Tack iaf. den värmde hela natten:tummenupp

Vem var det som kom körandes på bakhjulet i slutet av Göta Älv bron för typ 10 minuter sedan? Alltså kl 13.20, var en orange hoj tror det var en Kawa er-6. Han
uppfatta så mycket att det var en kawa.

Säg till nästa gång så filmar jag med webbcamen, jobbar i läppstiftet med utsikt över Göta Älv bron. :yoparty

Var det Daddy´O som körde utanför maxi sisjön vid 20.00 tiden?vi stod på parkeringen med våra....:yoparty

KTM Duke på Götaälvbron riktning mot centrum vid 07:12, var det du?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman