Var det du???

Kvinnan som klappade händerna och gjorde hårdrock på vägen upp till delsjön idag ca kl 17, någon från sporthoj? :yoparty

En cbr RR som var parkerad under ett träd på gräsmattan i Slottsskogen i fredags...??

General E skrev:
2275619 Kvinnan som klappade händerna och gjorde hårdrock på vägen upp till delsjön idag ca kl 17, någon från sporthoj? :yoparty
Gjorde hårdrock? Skrev hon ett par låtar eller? :tungan Eller hon kanske gjorde så här? :rock

Såg sjukt många hojar på Uddevallas VM-motocross-tävling idag. Var det du?
Såg en Honda CBR 600fs 01-02 eller nått parkerad nära Biljettkioskarna med Sporthoj.com-dekal. Det var väl inte du?

Såg en svart blänkande fin ninja på östrahamngatan idag vid 21 tiden, var det någon här? Kanske kan ha varit pinky? :) människan i fråga hade t-shirt och byxor av modell kortare på sig när han körde.

mvh

Vem åkte yamaha över älvsborgsbron med bruden bakpå, iförda endast sandaler, shorts & tshirt!? TÄnk om ni lägger er, då är bruden inte lika fin längre :(

Du blev omkörd av dekaltrimmad audio med släp :yoparty

m.pelkonen skrev:
2277289 Såg en svart blänkande fin ninja på östrahamngatan idag vid 21 tiden, var det någon här? Kanske kan ha varit pinky? :) människan i fråga hade t-shirt och byxor av modell kortare på sig när han körde.

mvh

Då var det säkert Pinky. Han gillar kortkort :fniss

Rash skrev:
2277335 Då var det säkert Pinky. Han gillar kortkort :fniss

hehe, ser ju alltid pinky känns det som, 3 gången nu fast jag själv inte har någon hoj. Kanske är även pinky som muggen söker? en naken filur :tuttar

mvh

En svart dukati monster som körde över mölndals bro vid 06:45 i morse. :tummenupp tyckte jag skymtade en hästsvans där bak? :va

Jag klängde mig desperat fast i benet på en sporthojare vid Landvettervägen, han skakade dock loss mig vid härryda. Nån härifrån? :3freak

back in black skrev:
2279260 Var det Skorpan och Kosz som kom dundrande på ringen strax innan nio???
Jupp det var det nog var ute och knäskrapa lite nu när man kan :hihi

Backblade skrev:
2279264 Jag klängde mig desperat fast i benet på en sporthojare vid Landvettervägen, han skakade dock loss mig vid härryda. Nån härifrån? :3freak
Vad var det för hoj?

kosz skrev:
2279520 Jupp det var det nog var ute och knäskrapa lite nu när man kan :hihi

jaså har du lärt dig skrapa knä nu å va skoj . :tummenupp
när får man se dig på bakhjulet :7peta

Daytona på Vårlöksgatan för ca 10 minuter sen?
camobraller, svart jacka och hjälm...
Nice bike :tummenupp

Jessan skrev:
2281719 Daytona på Vårlöksgatan för ca 10 minuter sen?
camobraller, svart jacka och hjälm...
Nice bike :tummenupp

go´kväll..tackar..det var jag det!! var ute o brumma själv (tråkigt) - det vad inte du som satt vid cafét?!

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...