Var det du???

Mycket hojtrafik mellan Jönköping och Gbg igår kväll
Blev omkörd av ett gäng på 4 st vid Ulricehamn vid 22-23-tiden och sedan 3 hojar strax innan Gbg strax före 00.

RWD skrev:
2247345 Mycket hojtrafik mellan Jönköping och Gbg igår kväll
Blev omkörd av ett gäng på 4 st vid Ulricehamn vid 22-23-tiden och sedan 3 hojar strax innan Gbg strax före 00.
Va många som kom hem från Lelle-träffen igårkväll :yoparty

Såg två rätt så unga killar köra iväg från Hard Rock cafe ikväll, runt 21:30-22-tiden tror jag. De körde varsin CBR600/1000RR.
Min och min handledares hoj var parkerade näxtintill..

Någon härifrån?

En retta med skjuts som uuuiiilade på partilleavfarten på E20n igårkväll strax efter 22?

Söndag 18/6
Mötte ett helt gäng motarder som precis kommit ut ifrån härskogsvägen, på väg mot landvetter, den första i gänget körde på bakan.

Vi vinkade glatt åt varandra, jag körde en mille. Någon härifrån?

Idag mötte jag Långis på högsbohöjdsleden, men han såg mig nog inte.

Sen var det nån på en blå/vit retta som vinkade som en tok borta vid ramberget, jag såg bara inte vem det var
(blå/vit retta med svarta allväderskläder) :gnissla

Såg en massa hojar ute idag. Men en röd vtr med passagerare på vägen mellan Fjärås och Åsa la jag extra märke till=)

Var det du? :confused:

Jag såg motardmaffian idag, ni körde förbi willys i gamlestan vid 14.30.

Inte nån som uuuuilade ens :gnissla

jag mötte våran ringräv i dag i kollisionskurs.....fort gick det kan ja säga..sedan satt jag o tjejen o 2 poalre o fikade på kullarna i fjärås o då kommer Back IN Black med en kopp kaffe o pratar lite..sedan tar vi farväl o drar mot kungsbacka o dra på trissor vem dundrar in i kungsbacka samtidigt....jo allas våran Back in black...den gubben vågar dra rullen i botten jämt....
Synd att våran pratstund vart så kort...hoppas på en längre nästa gång..

JonaZ skrev:
2261402 jag mötte våran ringräv i dag i kollisionskurs.....fort gick det kan ja säga..sedan satt jag o tjejen o 2 poalre o fikade på kullarna i fjärås o då kommer Back IN Black med en kopp kaffe o pratar lite..sedan tar vi farväl o drar mot kungsbacka o dra på trissor vem dundrar in i kungsbacka samtidigt....jo allas våran Back in black...den gubben vågar dra rullen i botten jämt....
Synd att våran pratstund vart så kort...hoppas på en längre nästa gång..
Tja, gasar man mer blir det mer tid till fika och snack :hihi

Kan det varit långa farbrorn som åkte bro till hisingen igår vid 17-tiden? Kände inte igen riktigt på ett hjul på en sån lång raksträcka...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti