Var det du???

Mookie skrev:
Hmmm, Finns det fler SZR med vit bakdel i stan? Det var i alla fall inte mig du såg för då var jag ute och svängde med blomman och gänget.

Den enda som jag vet som krachar szr titt som tätt och bygger om och ihop dom förutom mig är onewheeler så det är om han håller på med nåt ombygge.
Han kör inte sån knarr längre.. Han kör fightergixxer :tummenupp

Såg en Duke i morse inklämd bakom en Honda (bil) i mitt garage i Lunden. Någon skyldig? Svart o fin va den me..... :tummenupp

Grön kawwa(?morgontrött), KEW 3xx ner mot mölndal förbi sisjö industriområde.... qui???

Hade trevligt sällskap på Öckeröleden. Blå R6. :confused: Med snuggit AN ställ, nice. Vid 21 å 30:io tiden. Glömde heja, när jag svängde av, sorry, won't happen again.

Vem var det som tutade i en blå liten Skoda bil bakom mig i rondellen vid Frölunda Torg? Hörde nån som tutade å när jag vände mig om på hojen ser jag nån som vinkade som jag inte kände igen... :va

Om inte annat är det ju kul när folk vinkar, särskillt när bilar vinkar... :tummenupp

JONQAS skrev:
Vem var det som tutade i en blå liten Skoda bil bakom mig i rondellen vid Frölunda Torg? Hörde nån som tutade å när jag vände mig om på hojen ser jag nån som vinkade som jag inte kände igen... :va

Om inte annat är det ju kul när folk vinkar, särskillt när bilar vinkar... :tummenupp
Om du hade dom sexiga tighta brallorna på dig så kan det ju vart det! :)

Vem kör vit/blå blade -02:a???

16-tiden, K-Rauta, Mölndal, T-shirt och shorts. OCH utan hjälm!:kocko
:finger
SKITTUFFT!!!!!

Rasorblade skrev:
Vem kör vit/blå blade -02:a???

16-tiden, K-Rauta, Mölndal, T-shirt och shorts. OCH utan hjälm!:kocko
:finger
SKITTUFFT!!!!!

Nej inte särsklit ingen av dårarna från Honda som va ute och testade kund hojar då :kocko

Gottis skrev:
Nej inte särsklit ingen av dårarna från Honda som va ute och testade kund hojar då :kocko

Nä, det tror jag inte, han såg ut att vara av "utländsk härkomst" Och förresten hade han hjälmen på armen....

Var det nån härifrån på en svart RGV som jag stressade på E20 österut mot Partille? Personen i fråga tappade nånting i rätt hyffsad motorvägsfart. Troligtvis var det bara ett paket cigaretter, men jag är inte säker.

EDIT: Detta var i eftermiddags (tisdag) vid 16-tiden.

Rasorblade skrev:
Nä, det tror jag inte, han såg ut att vara av "utländsk härkomst" Och förresten hade han hjälmen på armen....

En av killarna på Honda är av just den härkomsten ,rakat huvud.

Han välte en sprillans nya Varandero från liften när jag var där sist :hihi

Röd R1, '04 eller '05 Kallebäcks lide runt 1930 idag. Jag tjörde med fucktrucken i sakta mak.

Såg även en Svart/Gul Triumph av nåt slag på Mölndalsvägen någon 10 minut tidigare.

röd zx12r som rastade mig duktigt idag efter jobbet längs stena term den gick bra :yoparty

De va jag på min 50 kubikare. :kocko

Skojjar bara.

Snart startar en ny moped klubb i krokarna.
Alla upp till 100cc är välkommna, helst scootrar.

Neos34 skrev:
De va jag på min 50 kubikare. :kocko

Skojjar bara.

Snart startar en ny moped klubb i krokarna.
Alla upp till 100cc är välkommna, helst scootrar.
Brinner det i knutarna? Flamebait lång väg.

Gå och lägg dig.

Back