Var det du???

Idag mötte jag 3 spurthojar i härskogen, först en r1 svart sen en r1 igen tror jag sen en blå zx9, nån här ifrån?

Hade även en grå svart r1 efter mig i gamlestan när jag höll på å braka in i en bil, nån härifrån??

Är det ALDRIG nån som ser mig :död

fogerty skrev:
Idag mötte jag 3 spurthojar i härskogen, först en r1 svart sen en r1 igen tror jag sen en blå zx9, nån här ifrån?

Hade även en grå svart r1 efter mig i gamlestan när jag höll på å braka in i en bil, nån härifrån??

Är det ALDRIG nån som ser mig :död

Ingen som ser mig heller. Det måste vara för att vi kör så fort!

Coola Ola skrev:
Ingen som ser mig heller. Det måste vara för att vi kör så fort!

Inte mej heller.... :( Kör jag så sakta att dom tar mej för moped? Eller förvirrar dom rosa dekalerna, så man tror det är en toppmodern damcykel från 80-talet :confused:

Eller borde jag ut å köra mer....... :rolleyes:

Cathy skrev:
Inte mej heller.... :( Kör jag så sakta att dom tar mej för moped? Eller förvirrar dom rosa dekalerna, så man tror det är en toppmodern damcykel från 80-talet :confused:

jag brukar o köra åt andra hållet när jag vet att du ska ut :kiss :lol

Cathy skrev:

Kan hjälpa dig få bort det rosa..Jag tog bort mitt och damn va snabb jag blev...så snabb att jag åkte av på Falken.... :hihi

Såg ett gäng på 3 hojar vid korsvägen igår... En GSXR1000 och en CBR1000RR och nån mer.

Jag och polaren åkte varsin GSXR1100 89´a.. svarta...

En förkrympt glidare med en yttepytteliten polsk tant vid Hardangervidda igår på dagen? Det var inte du va? :hihi

Årets lustigaste ekipage. Synd att man inte fick en bild...

hållundan skrev:
En förkrympt glidare med en yttepytteliten polsk tant vid Hardangervidda igår på dagen? Det var inte du va? :hihi

Årets lustigaste ekipage. Synd att man inte fick en bild...

Såg 2 stycken sånna igår! En i jonsered o en på redbergsplatsen! Sjukt små!

Nisse977 skrev:
Såg ett gäng på 3 hojar vid korsvägen igår... En GSXR1000 och en CBR1000RR och nån mer.

Jag och polaren åkte varsin GSXR1100 89´a.. svarta...

hej hej.... det var jag o två kompisar dom cbr och ninjan 600 :lol :lol
bara jag på gixxer 1000.....

granted79 skrev:
hej hej.... det var jag o två kompisar dom cbr och ninjan 600 :lol :lol
bara jag på gixxer 1000.....

Ah! 600´or.. hehe! Kollade väl lite för snabbt gissar jag!! Men en liten hälsnings nick fick ni i alla fall :)

Jag och polarn skulle åka upp på berget och utkiksplatsen vid Backaplan.. sen åka och tvätta bågarna.

:tomten

hmm igår torsdag

e20 mot partille en svart r1a ngn som känner igen sig? :7peta

Black-Wolf, var det Du som kom i riktning Frölunda genom Gnistängstunneln igår runt 19-tiden eller???

FÖRGÖRAREN

Röd monster på E6'an i höjd med kallebäck igår kväll vid kvart i tio? Ovanligt med folk som hälsar på motorvägen. :tummenupp

Back