Var det du???

Blå R6, nyare modell, Gamlestan runt 14:15?

Orange Duke II, E6 Norrut, varje morgon runt 06:05. Ser denna förare+hoj utanför Gårda då jag jobbat natt...

Gottis skrev:
Stämmer bra det :) de va jag :) bor ju som sagt där uppe :) hojta till om du vill köra lite

Oki, bra att veta... Rasta vovvsingen när du "flög" förbi... Backen upp alltså...

Vem var det som gjorde mig följe på jonseredsvägen idag vid 18 tiden? Du låg bakom med någon röd hoj, samt vit t-shirt över skinnstället. Själv körde jag röd/vit R6.

Och var det Hultan som hälsade på mig genom att visa 'maggen' precis i början på jonseredsvägen?

långis vid linéplatsen vid sisådär 4 halv 5? Jag satt i en päschåååå med öppen baklucka i motsattkörriktning och vinkade som en tok, men du bara posade på...

eller så var det inte du...

bagerah skrev:
långis vid linéplatsen vid sisådär 4 halv 5? Jag satt i en päschåååå med öppen baklucka i motsattkörriktning och vinkade som en tok, men du bara posade på...

eller så var det inte du...

Det var det säkert på väg hem från jobbet skulle jag tro.

:vinka

Tintin skrev:
Oki, bra att veta... Rasta vovvsingen när du "flög" förbi... Backen upp alltså...

okej ett par go kurvor upp där :) det är inte din vita blade som står på gatan lr :va

Gottis skrev:
okej ett par go kurvor upp där :) det är inte din vita blade som står på gatan lr :va

Nope, skulle aldrig låta min älskling stå på gatan på det viset...
Men ser du en gul/mörkblå blade med krasch kåpor o runda ljus så är det jag...

RWD skrev:
Blå SZR med vit bakdel körde västerut på Lundbyleden vid Lundby igår vid 13-tiden
Peter (Mookie) ?

Hmmm, Finns det fler SZR med vit bakdel i stan? Det var i alla fall inte mig du såg för då var jag ute och svängde med blomman och gänget.

Den enda som jag vet som krachar szr titt som tätt och bygger om och ihop dom förutom mig är onewheeler så det är om han håller på med nåt ombygge.

Idag mötte jag Muggen tror jag, det regnade på han :) . Själv satt jag i automobil, tingstadstunneln kl 14 nånting

Mookie skrev:
Hmmm, Finns det fler SZR med vit bakdel i stan? Det var i alla fall inte mig du såg för då var jag ute och svängde med blomman och gänget.

Den enda som jag vet som krachar szr titt som tätt och bygger om och ihop dom förutom mig är onewheeler så det är om han håller på med nåt ombygge.

Fast det var ju i förrgår den hojen siktats vid Lundby.. :7peta

Fogerty skrev:
Idag mötte jag Muggen tror jag, det regnade på han . Själv satt jag i automobil, tingstadstunneln kl 14 nånting.

Då Muggens hoj står under min altan och håller på att omvandlas till en SF så tror jag nog att det var någon annan som var ute och blev blöt..

Skrutten skrev:

Då Muggens hoj står under min altan och håller på att omvandlas till en SF så tror jag nog att det var någon annan som var ute och blev blöt..
trodde vi hade gått igenon det där... våt heter det.. VÅT = V-Å-T :hihi

Skrutten skrev:

Jaha där ser man

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...