Var det du???

MrEd skrev:
Se där ja. Har du vaknat till liv igen? :)

Nope... Ligger i koma fortfarande :3freak
Kunde inte hålla mig när jag såg din fula hoj på bild här :pannkyss
Inga highsiders denna hojsäsongen... oki??? :7peta

Hmm.. Jag måste nog fan ut och köra lite mer.. Jag ser aldrig någon.. och någon ser aldrig mig.. Snyft..

Nä nu får man nog ut å jaga lite!

Ska ner till Halmstad med tjejen och några polare på lördag.. kanske ser jag någon på vägen. Jag kör en mattsvart GSXR1100 89´a.. polarn har en likadan fast mörkgrå metallic. Min tjej kör en GSXR750 85´a svart med gula fälgar.. RGV250 bakända
:)

Vem...

...låg och fegade på dag hammarskjöldsleden riktning mot askim på en gammal ninja med flicka bakpå i 70km/h i natt då?

Erkänn då!

/Z

..Strax norr om Gråbo på väg 190 vid 10:30 tiden idag.
två litet äldre och mindre hojar varav en med övningskörningsskylt samt en gul sporthoj.
Vilka var det?

Zikoriath skrev:
Vem...

...låg och fegade på dag hammarskjöldsleden riktning mot askim på en gammal ninja med flicka bakpå i 70km/h i natt då?

Erkänn då!

/Z

Det va inte en blå ninja? Swedepuck kanske? Majoren? Snigel? :va

Vem var puckot med svart zx-10 som slangade nedanför Vasakyrkan i söndags??!!! :kocko (I linne och byxor och utan handskar)
Massa folk i rörelse pga. RED Bull tävlingen... Jag stod vid övergångstället och det ända man hörde bland folket var: Jävla dåre, tänk om ngn hade gått ut! osv...

Jävligt smart!! :fatta!

Orange KTM, blå textiljacka, på slangen utanför Gothia, mässan, Berzeliigatan, Engelbrektsgatan, ja kort sagt hela heden/lorensberg vid 19:15-19:45 idag?
Någon som känner sig träffad?

Blå SZR med vit bakdel körde västerut på Lundbyleden vid Lundby igår vid 13-tiden
Peter (Mookie) ?

Var det nån härifrån på en röd/vit/svart R6 som brumma upp för lundgatan i lunden igår kväll runt 8 tiden???

Tintin skrev:
Var det nån härifrån på en röd/vit/svart R6 som brumma upp för lundgatan i lunden igår kväll runt 8 tiden???

Stämmer bra det :) de va jag :) bor ju som sagt där uppe :) hojta till om du vill köra lite

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon