Var det du???

MrEd skrev:
Se där ja. Har du vaknat till liv igen? :)

Nope... Ligger i koma fortfarande :3freak
Kunde inte hålla mig när jag såg din fula hoj på bild här :pannkyss
Inga highsiders denna hojsäsongen... oki??? :7peta

Hmm.. Jag måste nog fan ut och köra lite mer.. Jag ser aldrig någon.. och någon ser aldrig mig.. Snyft..

Nä nu får man nog ut å jaga lite!

Ska ner till Halmstad med tjejen och några polare på lördag.. kanske ser jag någon på vägen. Jag kör en mattsvart GSXR1100 89´a.. polarn har en likadan fast mörkgrå metallic. Min tjej kör en GSXR750 85´a svart med gula fälgar.. RGV250 bakända
:)

Vem...

...låg och fegade på dag hammarskjöldsleden riktning mot askim på en gammal ninja med flicka bakpå i 70km/h i natt då?

Erkänn då!

/Z

..Strax norr om Gråbo på väg 190 vid 10:30 tiden idag.
två litet äldre och mindre hojar varav en med övningskörningsskylt samt en gul sporthoj.
Vilka var det?

Zikoriath skrev:
Vem...

...låg och fegade på dag hammarskjöldsleden riktning mot askim på en gammal ninja med flicka bakpå i 70km/h i natt då?

Erkänn då!

/Z

Det va inte en blå ninja? Swedepuck kanske? Majoren? Snigel? :va

Vem var puckot med svart zx-10 som slangade nedanför Vasakyrkan i söndags??!!! :kocko (I linne och byxor och utan handskar)
Massa folk i rörelse pga. RED Bull tävlingen... Jag stod vid övergångstället och det ända man hörde bland folket var: Jävla dåre, tänk om ngn hade gått ut! osv...

Jävligt smart!! :fatta!

Orange KTM, blå textiljacka, på slangen utanför Gothia, mässan, Berzeliigatan, Engelbrektsgatan, ja kort sagt hela heden/lorensberg vid 19:15-19:45 idag?
Någon som känner sig träffad?

Blå SZR med vit bakdel körde västerut på Lundbyleden vid Lundby igår vid 13-tiden
Peter (Mookie) ?

Var det nån härifrån på en röd/vit/svart R6 som brumma upp för lundgatan i lunden igår kväll runt 8 tiden???

Tintin skrev:
Var det nån härifrån på en röd/vit/svart R6 som brumma upp för lundgatan i lunden igår kväll runt 8 tiden???

Stämmer bra det :) de va jag :) bor ju som sagt där uppe :) hojta till om du vill köra lite

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!