Var det du???

Sniglom

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Nov 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Knallgul S1000RR -11, CBR600FS -02
Igår (onsdag) äldre R1 på väg in mot stan längs leden från mölndalshållet vid 19-20-tiden.
 

danne431

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2013
Ort
Mölndal
Hoj
Yamaha FZ1-S - 09
En sporthoj i Tingstadstunneln som jag rejsade med vid 21.30 tiden föraren hade vitt skinställ
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ser ju sjukt många hojar ute nowdays. Verkar dock som att ALLA är laglydliga trökmånsar som kör ordentligt? Inga uiiiilis, ingen nämnvärd organiserad och smutt kökörning. Alla står och svettas som laglydiga newbies och ingen skrapar knä.

Vad har hänt? :)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Grön ZX-6R (?) eller större? Från Torslanda till Brunnsbomotet? Vid tretiden? Äntligen nån som köttar lite! :)
 

Pilzz

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Z800 Sugomi -16
Tingstadstunneln vid 16:00. En cykel med tankväska och fyra kromade pipor under bakkutsen? Såg jävligt sjyst ut! :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Inget är kul längre.. :/
Precis. :( Och ingen hälsar. Eller väldigt få. Och så hälsar man oavsiktligt själv på förvuxna Burgmannscooters och trehjuliga tvåhjulingar som ser ut som dammsugare.

Eller så har vi dom som hälsar på motorvägen. Aldrig är det bra.

Imorse vid 06:45 såg jag en BMW S1000RR iaf, Lundbyleden. Såg kallt ut. Jag körde stridsvagns-XC70 idag.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nyare R1 i Tingstadstunneln norrgående imorse vid 07:15? Hoppas inte att taxin som fick en utskällning hade jävlats med dig allt för mycket.
 

Sniglom

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Nov 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Knallgul S1000RR -11, CBR600FS -02
Grön kawasaki 300(?) Har kört förbi på odinsgatan ett par dagar i rad.
 

newflag

Medlem
Gick med
8 Jun 2012
Ort
OUttA
Hoj
Hayabuzzza Turbo with NOS running on LH2
Skulle vilja höja ett varningens finger till dig som ställer sin MV-Agusta i Eslöv bredvid biblioteket.

Vet inte om du känner staden så bra men jag skulle personligen aldrig lämna hojen där över natten...



För övrigt brutalt snygg hoj, har sett den stå där några gånger nu :D
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skulle vilja höja ett varningens finger till dig som ställer sin MV-Agusta i Eslöv bredvid biblioteket.

Vet inte om du känner staden så bra men jag skulle personligen aldrig lämna hojen där över natten...



För övrigt brutalt snygg hoj, har sett den stå där några gånger nu :D
What happens in Eslöv, stays in Eslöv. :)

Men du har rätt, parkera aldrig en MV utomhus, oavsett stad. Btw, FZR 600 1992? Den råkar inte ha regnummer PRTXX8?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kul btw att någon använder hojen till det den är till för. Igår, rusning/Tingstadsböset ~17-tiden. KTM 950 med KTM-beklädd pilot. Vi honkade ihop hela vägen upp till Floda. :hej
 

newflag

Medlem
Gick med
8 Jun 2012
Ort
OUttA
Hoj
Hayabuzzza Turbo with NOS running on LH2
What happens in Eslöv, stays in Eslöv. :)

Men du har rätt, parkera aldrig en MV utomhus, oavsett stad. Btw, FZR 600 1992? Den råkar inte ha regnummer PRTXX8?

Hahha ungefär så ja, men seriöst finns mycket skit här ibland blir man själv förvånad... :/

Nej det är inte min tyvärr, min är en svart lila sak med ett ixil slipon. Ser/hör du någon som varvar redline under viaduktet vid stan är det jag! ;)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hahha ungefär så ja, men seriöst finns mycket skit här ibland blir man själv förvånad... :/

Nej det är inte min tyvärr, min är en svart lila sak med ett ixil slipon. Ser/hör du någon som varvar redline under viaduktet vid stan är det jag! ;)
Menade mest att du skrev i GBG-forumet, så Eslöv var inte riktigt applicerbart. :)

Jag hade iaf en FZR 600, svart lila, väldigt lik din på bilden. Som lät som ett jävla as. Men där var nog dämparen av nåt annat fabrixat än Ixil. Därav frågan om regnumret. Jag hade PRT528, tror jag.
 

newflag

Medlem
Gick med
8 Jun 2012
Ort
OUttA
Hoj
Hayabuzzza Turbo with NOS running on LH2
Menade mest att du skrev i GBG-forumet, så Eslöv var inte riktigt applicerbart. :)

Jag hade iaf en FZR 600, svart lila, väldigt lik din på bilden. Som lät som ett jävla as. Men där var nog dämparen av nåt annat fabrixat än Ixil. Därav frågan om regnumret. Jag hade PRT528, tror jag.

hahah så dum jag är såg inte ens att det var i GBG forumet... (awkward)

i alla fall till alla GBG:are som skall hit, ställ förfan inte hojen utan uppsikt i Eslöv här kryllar det (mer än vanligt) av folk som är avundsjuka och allmänt dumma...

Staden fick det fina priset "Sveriges knarktätaste stad" för några år sedan! :D
 

RobbanGBG

Medlem
Gick med
26 Oct 2015
Ort
Göteborg
Hoj
-53, Matchless G80S; -13 Suzuki Gladius
Två hojjar som körde tillsammans. Bra fart och ljud :) såg er köra förbi på Lundbyleden alldeles nu vid 22:40 och ta av vid Backaplan.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Gul Daytona 675a vid Tingstadstunneln vid 17:30 igår?

Möter en grön/svart, kan det vara Z1000/Z750 eller kanske FZ eller nåt åt det hållet i princip varje dag, mötande fil, öst/norr på E20 runt 7-snåret. Är det du?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top