Var det du???

Gul Daytona 675a vid Tingstadstunneln vid 17:30 igår?

Möter en grön/svart, kan det vara Z1000/Z750 eller kanske FZ eller nåt åt det hållet i princip varje dag, mötande fil, öst/norr på E20 runt 7-snåret. Är det du?

Det där kan mycket väl varit jag.
I vilken riktning var det?

Flera gubbar vid Bike Kärra igår med "Sporthoj Göteborg"-tröjor? Lite BMWS1000RR och gubbfet KTM SD? Jag, gubbig som jag är, med lysgula ärmar och läckande SD990.

2 killar m hojar Ica Kvantum Eriksberg kl 22-22.15.
1 BMW av nån sort den andra såg jag inte.

Vilka var ni?

Tänkte kolla om någon känner igen sej. Åkte innerväg mot Borås, körde om 4 hojar, 1 svart HD, 1 BMW 1200RT, 1 KTM 1290 SuperDuke och en KTM 690 SMC. Din hoj och ställ vart rött och vitt (tror jag). Du sket förbi och skrämde mej jävlar :P hann inte riktigt se. Runt 4-5tiden. :)

Jag blev omkörd av mig själv för 10 år sedan häromdagen på Söderleden vid Fiskebäcksmotet. Bra drag men oklar mopedmodell.

Svart GSXR1000? Igår vid Lerumspåfarten mot Alingsås, runt 15:30? Svart skinnställ och hojen lät som satan.

Blev så innihelvete rädd när du kom på innern från påfarten och jag låg i vänsterfil och körde om (med bil). Skulle precis gå in till högerfil när du kom rätt raskt.

Nästan så jag hytte med näven i mina gubb-130 i bilen...

Vilka var det vid macken hällingsjö vid 2 tiden var sporthoj göteborg ???? vi kom på.en blå r1 å en ktm ????

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon