Var det du?

Blå/vit R1 vid torget i Vänersborg idag vid 15tiden ungefär, med sporthojs-tröja. Var det du? :)
 
Vit streetfighter med dubbla biltemalysen, gult jävligt suspekt skinnställ:) låg bakom min assnygga svarta audi från trestadcenter till trollhättan
 
Vit streetfighter med dubbla biltemalysen, gult jävligt suspekt skinnställ:) låg bakom min assnygga svarta audi från trestadcenter till trollhättan

det är ett virus från rymden!!! mr nikel
 
honda cbr 1000 rr vit/svart vid jet macken i stenungsund. jag stog på macken vinkeli vink fin hoj!
 
Två hojar. En repsol hona <-- Tjej som körde. Och en annan =)
Vilka var ni
 
Två hojar. En repsol hona <-- Tjej som körde. Och en annan =)
Vilka var ni
 
En R1:a Polka utanför mig på Tureborg igår vid 17:45

Vem :confused:
 
En Z750/1000, vit orange som åkte ut vid Siba mot Torp.

Nickade åt dig på (jag åkte röd ZX1000), du nickade inte tillbaka :(
 
ktm 625 som stog utanför biljardstället i thn? Åkte 10 mil idag och ända jag fick vinka på var bilister som vinkade glatt :D Gissar på att dom var hoj åkare som inte kunde va ute och åka ^^
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top