Dr.Bike
Guest
Du har helt rätt Dawg, och av att döma av dina preferenser, samt vad som sagts av andra här tidigare om Husa, så VERKAR det kanske inte vara din kopp te?
Har själv för liten kunskap om Husa, så jag kan inte reka 450´n heller, men den har jag aldrig hört ett ont ord om för egen del iaf.
Men du kanske VILL ha en toktrimmad, bantad värsting?
Om inte, så kan man ju backa ner till de mer gatbetonade varianterna från japan...
Driftsäkerhet ÄR oftast inte förenat med maximala prestanda på gott och ont.

Har själv för liten kunskap om Husa, så jag kan inte reka 450´n heller, men den har jag aldrig hört ett ont ord om för egen del iaf.
Men du kanske VILL ha en toktrimmad, bantad värsting?
Om inte, så kan man ju backa ner till de mer gatbetonade varianterna från japan...
Driftsäkerhet ÄR oftast inte förenat med maximala prestanda på gott och ont.

)
Jag gör inte om det... jag har åkt ett par timmar utan glykol i kylaren också, bara vatten och det gör jag heller inte om efter att ha sett hur det såg ut inuti motorn efter det... 

jag kunde fylla på 8-9dl innan det var fullt. Våren 2004 gick jag igenom motorn på grund av missljud och igentligen hade jag ej behövt byta ett dugg förutom vevstaks lagret som hade gett sig på grund av en täppt olje kanal som förmodligen jag låg bakom, hade kladdat på lite för mycke packningsklet som släppt och farit runt i motorn.
= TUFF
