Vanilla Coke!

Finns Fanta Citron att köpa någonstans i Sverige också eller? Eller är den helt död? Godaste av dom alla. :(

Var i tyskland för ett tag sen och fick syn på "Köstritzer bipop".
En blandning mellan öl och cola. Minns inte om det var cola i eftersmaken eller tvärtom. Men det var så jevla gott! Skulle vara intressant att få tag på den med.

http://www.colatest.com/english/reports/koestritzer-bibop.htm

Kan tänka mig det faktiskt, då jag själv har druckit coca-cola ur använt ölglas och tyckte att det var rätt häftigt. Men du kanske kan blanda till det själv annars? :)
 
Last edited:
VanillaCoke är super god. Vart ledsen att den försvann :( försökt blanda cola och vanilj men det vart inge bra :(
 
Hitta dom flesta av dryckerna på ICA-Kvantum Munkebäck här i gbg, blev lite sugen på att testa Mountain Dew så en sån och nån Cream Soda åkte ner i påsen. Inväntar lite kylning nu bara :)

Hatar f.ö vanilla coke, tycker den smakar gammal penicillin...diggar inte cherry coke eller Dr Pepper heller. Dom hade iaf alla dessa i affären för er som letar..

EDIT: White Rock Cream Soda o Mountain Dew var ingen smaksensation direkt...Cream Soda smakade grädde...fy fan...mountain dew smaka som besk Sprite...urk
 
Last edited:
Hatar f.ö vanilla coke, tycker den smakar gammal penicillin...diggar inte cherry coke eller Dr Pepper heller. Dom hade iaf alla dessa i affären för er som letar..

EDIT: White Rock Cream Soda o Mountain Dew var ingen smaksensation direkt...Cream Soda smakade grädde...fy fan...mountain dew smaka som besk Sprite...urk

Du kan ju inte dissa Vanilla Coke OCH Dr Pepper. De är ju bäst! Cherry Coke har jag iofs inte smakat än. Men jag håller med angående Mountain Dew!
Måste köpa Vanilla Coke!!!!
 
Var i tyskland för ett tag sen och fick syn på "Köstritzer bipop".
En blandning mellan öl och cola. Minns inte om det var cola i eftersmaken eller tvärtom. Men det var så jevla gott! Skulle vara intressant att få tag på den med.

http://www.colatest.com/english/reports/koestritzer-bibop.htm

Ja cola & öl har man haft många trevliga ungdomskvällar med under min landsförvisning till Tyskland under mina tonårsår.
Fast vad hette det märket, jo just det X!!
 

Bifogat

  • 2_8085169974_mixery_gr.jpg
    2_8085169974_mixery_gr.jpg
    42.5 KB · Visningar: 30
  • 153_2005-11-26_Nörten-Hardenberger_Bier_und_Cola.jpg
    153_2005-11-26_Nörten-Hardenberger_Bier_und_Cola.jpg
    14.7 KB · Visningar: 31
Du kan ju inte dissa Vanilla Coke OCH Dr Pepper. De är ju bäst! Cherry Coke har jag iofs inte smakat än. Men jag håller med angående Mountain Dew!
Måste köpa Vanilla Coke!!!!

Jo fy fan....fetdissar båda :tungan

Vanlig Cola räcker o blir över ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top