Vanilla Coke!

:rofl
hahahahha, ja jävlar!

OT som fan men..
När jag var i Costa Rica i vintras så sålde dem rökelser, med doft av Cannabis osv:va Vemfan kom på den ideén?
"okej, vi gör en rökelse så alla wanabes som e för dumma för att köpa "the real thing" inne på ica endå kan lukta som fan!":gnissla

Är du säker på att det bara var rökelse?:gnissla

;)
 
Är du säker på att det bara var rökelse?:gnissla

;)
Försäljaren låååååvade att det var det, men när man läste på den om resorna till sinnenas djupaste vråer osv så blev man ju misstänksam:hihi

Frågan är bara varför dem skulle börja göra förpackningar osv till det i ett land där det växer i rabatterna och taxichafuförerna är höga som hus:hihi
 
Försäljaren låååååvade att det var det, men när man läste på den om resorna till sinnenas djupaste vråer osv så blev man ju misstänksam:hihi

Frågan är bara varför dem skulle börja göra förpackningar osv till det i ett land där det växer i rabatterna och taxichafuförerna är höga som hus:hihi

For the touristas!!!
 
Jag bor precis bredvid cocacola i haninge. I samma veva som de slutade producera den så stog det två långtradare utanför och delade ut gratis till alla som ville ha. Var en blänkare om det i mitt i haninge, så det var rätt packat med folk :hihi

Själv avskyr jag den jävla läsken :4skrika
 
Jag vet vart dem finns:yoparty


Om ni har "Citygross" I stan så kan ni kolla deras utlandshylla, brukar stå ett par flak där, Importören till Sverige är Grays american Stores AB, Tror att dom har en butik i Stockholm och en i malmö/göteborg...

Lite research och jag hittade att I stockholm ligger butiken på sjövikskajen 34..

Citygross tar 10:- Styck vet jag iallafall..


Dom har även Mountain Dew, Orginal och Code red, Vanilla coke, cherry coke och root beer!

Smaklig dryck!:tummenupp
 
De verkar ju finns folk som inte kan leva utan denna vedervärdiga "dryck"....helt otroligt!:confused:

Tacka vet jag apotekArnes passionsfrukt eller öl för den delen :yoparty
 
Vanilla Coke funkar. Men rootbeer är tammefan det äckligaste jag nånsin druckit:mad: Smakar precis som den där bluff "colan" som fanns på buttericks. :gråta :död :zpy
 
Den drog tillbaka till usa:(

Undra varför jag hade övervikt på flyget hem..

Jag tror du var bajsnödig.

I övrigt är det förbjudet att tycka om någon annan form av cola än klassisk coca cola. ALLT annat smakar soketter eller vad fan de heter som tanterna har i kaffet.

Cola light, pepsi, cherry, wanilla, barnbäck-coke är hämskt!
 
Jag vet vart dem finns:yoparty


Om ni har "Citygross" I stan så kan ni kolla deras utlandshylla, brukar stå ett par flak där, Importören till Sverige är Grays american Stores AB, Tror att dom har en butik i Stockholm och en i malmö/göteborg...

Lite research och jag hittade att I stockholm ligger butiken på sjövikskajen 34..

Citygross tar 10:- Styck vet jag iallafall..


Dom har även Mountain Dew, Orginal och Code red, Vanilla coke, cherry coke och root beer!

Smaklig dryck!:tummenupp

You sir, are my hero! Ska kolla upp detta. Men fyfan för Mountain Dew. :spy
 
Jag tycker Dr Pepper är jättegott.

Sen saknar jag Fanta Citron, hur kan man ta bort en sådan underbar dryck?

Kom på att jag nog saknar Blanck Orange Fanta ännu mera, kommer någon ihåg den?

Hur kan Coca-Cola göra oss så illa att ta bort deras bästa drycker?
Hur får man tillbaka dessa?
Vill inte importera eftersom det inte smakar lika gott som svensk dricka!

/Undertecknad
 
Last edited:
Fanta citron är inte saknad, efter man blandat det med Lemon Gin några gånger :näsblod
Fantas Red Berries har man ju också groggat sönder. Och Pineapple/Grape. När jag tänker efter så är nog de flesta Fanta utom den vanliga apelsinsmaken förstörda vid det här laget. :tungan
 
Finns få ICA-Focus i Göteborg. De har en yankeehylla med en massa importerade grejjer.

sant!? tack som fan, har saknat den drickan ända sen den försvann!!!:Bugar nu blir det fan gruppköp och snabb tur till götet, vem är med!?:D

Jag vet vart dem finns:yoparty


Om ni har "Citygross" I stan så kan ni kolla deras utlandshylla, brukar stå ett par flak där, Importören till Sverige är Grays american Stores AB, Tror att dom har en butik i Stockholm och en i malmö/göteborg...

Lite research och jag hittade att I stockholm ligger butiken på sjövikskajen 34..

Citygross tar 10:- Styck vet jag iallafall..


Dom har även Mountain Dew, Orginal och Code red, Vanilla coke, cherry coke och root beer!

Smaklig dryck!:tummenupp

du är min hjälte också!:kär
 
Last edited:
köper dom hos maximat dom har en amerikansk hylla, dock sist var den jävligt tom, verkar illa :(, iaf dom har även "cream soda" det verkar grymt äckligt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top