Nursey
Utan lem
hahahahha, ja jävlar!
OT som fan men..
När jag var i Costa Rica i vintras så sålde dem rökelser, med doft av Cannabis osvVemfan kom på den ideén?
"okej, vi gör en rökelse så alla wanabes som e för dumma för att köpa "the real thing" inne på ica endå kan lukta som fan!"![]()
Är du säker på att det bara var rökelse?

Vemfan kom på den ideén? 





nu blir det fan gruppköp och snabb tur till götet, vem är med!?