Sporthojarn
Oasexuell
Finns Fanta Citron att köpa någonstans i Sverige också eller? Eller är den helt död? Godaste av dom alla. 
Kan tänka mig det faktiskt, då jag själv har druckit coca-cola ur använt ölglas och tyckte att det var rätt häftigt. Men du kanske kan blanda till det själv annars?
Var i tyskland för ett tag sen och fick syn på "Köstritzer bipop".
En blandning mellan öl och cola. Minns inte om det var cola i eftersmaken eller tvärtom. Men det var så jevla gott! Skulle vara intressant att få tag på den med.
http://www.colatest.com/english/reports/koestritzer-bibop.htm
Kan tänka mig det faktiskt, då jag själv har druckit coca-cola ur använt ölglas och tyckte att det var rätt häftigt. Men du kanske kan blanda till det själv annars?
Last edited: