Vanilla Coke!

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
KTM
Vart fan tog den vägen?
Jag skulle hitta Osama och överlämna honom till George för en låda Vanilla Coke!
 
Den drog tillbaka till usa:(

Undra varför jag hade övervikt på flyget hem..
 
Det var någon som hann före er, hittade han som kunde receptet och drog in honom i en gränd och spöade honom tillbaks till grönsaksstadiet.

FY FAN VILKEN VEDERVÄRDIG DRYCK!
 
Det var någon som hann före er, hittade han som kunde receptet och drog in honom i en gränd och spöade honom tillbaks till grönsaksstadiet.

FY FAN VILKEN VEDERVÄRDIG DRYCK!
withstupid.gif
 
Finns få ICA-Focus i Göteborg. De har en yankeehylla med en massa importerade grejjer.

Usama kan du överlämna till mig när jag kommer upp med lådan.
 
Vanilla Coke är så jävla god. Första gången jag drack den så tyckte jag att den var äcklig sedan så kom jag över ett par flak väldigt billigt, efter dom första 10 så var mitt beroende igång. Tidigare så kunde man köpa Vanilla Coke billigt på ÖB, om dom säljer fortfarand vet jag faktiskt inte. Men matkedjor som t.ex. American Tasteaway säljer dom fortfarand.
 
Vanilla coke :zpy :zpy :zpy
För fan inte ens drickbar hur törstig man än är! :zpy
 
Vet inte om det finns kvar längre, men efter floppen så stod all producerad Vanilla Coke ute i ett lager i Jordbro har jag för mig.
 
Greys American Stores AB importerar dem, både Cherry Coke och Vanilla Coke. Dricker en Cherry Coke just nu. :mumma
 
Smakerna som kommer :yoparty

Crystal Meth Coke

:rofl
hahahahha, ja jävlar!

OT som fan men..
När jag var i Costa Rica i vintras så sålde dem rökelser, med doft av Cannabis osv:va Vemfan kom på den ideén?
"okej, vi gör en rökelse så alla wanabes som e för dumma för att köpa "the real thing" inne på ica endå kan lukta som fan!":gnissla
 
Hahah :rofl

Ps..vanilla coke måste vara det vidrigaste som finns efter Cherry Coke och Rootbeer :zpy
Tacka vet jag Mountain Dew mmmmm

Vanilla Coke är odrickbart. Rootbeer funkar i krig och Cherry Coke är riktigt jävla god. Men Mountain Dew är verkligen underbar. :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top