valmers skrev:Frågan är vad som händer med Melandri? Vilken skitsäsong.
Duckati ryktas det.
Konstig silly season i år, väldigt få kontrakt klara, men skulle tro de flesta har sina platser klara inom någon vecka eller två.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Frågan är vad som händer med Melandri? Vilken skitsäsong.
oFFkeFF skrev:Duckati ryktas det.
Konstig silly season i år, väldigt få kontrakt klara, men skulle tro de flesta har sina platser klara inom någon vecka eller två.
Du menar förutom en väldigt stor bronspokal o äran av att vara tredje snabbast i världen?valmers skrev:Tja, Nicky har nytt kontrakt med Honda Repsol, vad har Biaggi?
Så länge Doohan har mycket pull i HRC, tvivlar jag på att man släpper in Biaggi.oFFkeFF skrev:Blir du helt knäckt om det som ryktas slår in? d.v.s Hayden och Biaggi i samma team..
Den tredjeplatsen värderar han nog högt. Att bli ihågkommen som den som aldrig vann tilltalar honom säkert.CorbenDallas skrev:Du menar förutom en väldigt stor bronspokal o äran av att vara tredje snabbast i världen?
Och vad har Hayden att komma ihåg av värde? Biaggis sämsta säsong i 500/MotoGP (4) är ju bättre än Haydens bästa (5). Du verkar ha väldigt lite att komma med då du måste ta till hårsvall som väsentligt i RR-sammanhang.valmers skrev:Den tredjeplatsen värderar han nog högt. Att bli ihågkommen som den som aldrig vann tilltalar honom säkert.
valmers skrev:Den tredjeplatsen värderar han nog högt. Att bli ihågkommen som den som aldrig vann tilltalar honom säkert.
Bj.O.rn skrev:Lär dig stava ditt jämrans mähä!![]()
Hos D'antin i såna fall va?
Marlboro/Ducati kör med Capirex å krash-Checa..
/B
valmers skrev:Så länge Doohan har mycket pull i HRC, tvivlar jag på att man släpper in Biaggi.
valmers skrev:Den tredjeplatsen värderar han nog högt. Att bli ihågkommen som den som aldrig vann tilltalar honom säkert.
Inflytande.oFFkeFF skrev:Pull?
Inte ens Doohan kan förneka att det bara finns två förare som möjligtvis kan norpa titeln från Rossi, Biaggi eller Sete...
CorbenDallas skrev:Jag som trodde det handlade om att köra o ha roligt...
Okej, så bara för att man är proffs måste man ha tråkigt?Victor skrev:Jag både tror och hoppas att GPrejsing är mera allvarligt än att flumma runt och ha kul. De ska ju föreställa proffs.
Vill man kolla på lallande "Jag kör för min egen skull-förare" så skulle 250SP vara värdens största klass.

valmers skrev:Inflytande.
Biaggi kan inte, och kommer aldrig, utmana Rossi om VM-titeln.
valmers skrev:Inflytande.
Biaggi kan inte, och kommer aldrig, utmana Rossi om VM-titeln.
Victor skrev:Jag både tror och hoppas att GPrejsing är mera allvarligt än att flumma runt och ha kul. De ska ju föreställa proffs.
Vill man kolla på lallande "Jag kör för min egen skull-förare" så skulle 250SP vara värdens största klass.
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!