Valencia GP

valmers skrev:
Frågan är vad som händer med Melandri? Vilken skitsäsong.

Duckati ryktas det.
Konstig silly season i år, väldigt få kontrakt klara, men skulle tro de flesta har sina platser klara inom någon vecka eller två.

oFFkeFF skrev:
Duckati ryktas det.
Konstig silly season i år, väldigt få kontrakt klara, men skulle tro de flesta har sina platser klara inom någon vecka eller två.

Lär dig stava ditt jämrans mähä! :fatta!

Hos D'antin i såna fall va?

Marlboro/Ducati kör med Capirex å krash-Checa..

/B

Om Honda ska kunna utmana Yammarossi får man ju satsa på de bästa förarna på fabrikarna, inte någon som kanske kan bli något om några år och en som blir sämre och sämre för varje år...

oFFkeFF skrev:
Blir du helt knäckt om det som ryktas slår in? d.v.s Hayden och Biaggi i samma team..
Så länge Doohan har mycket pull i HRC, tvivlar jag på att man släpper in Biaggi.

CorbenDallas skrev:
Du menar förutom en väldigt stor bronspokal o äran av att vara tredje snabbast i världen?
Den tredjeplatsen värderar han nog högt. Att bli ihågkommen som den som aldrig vann tilltalar honom säkert.

Aoyama diskad i 250 för man i efterbesiktningen vägde hans hoj och den då var för lätt.

Randy De Puniet kom trea istället för han då.

valmers skrev:
Den tredjeplatsen värderar han nog högt. Att bli ihågkommen som den som aldrig vann tilltalar honom säkert.
Och vad har Hayden att komma ihåg av värde? Biaggis sämsta säsong i 500/MotoGP (4) är ju bättre än Haydens bästa (5). Du verkar ha väldigt lite att komma med då du måste ta till hårsvall som väsentligt i RR-sammanhang.

valmers skrev:

hvordan forklarer du det som skjedde med hayden i dag? nybörjarolycka?
Det er vel ingen tvil om at han är en mycket god pilot, men maken til admiration skal man lete lenge etter...

Bj.O.rn skrev:
Lär dig stava ditt jämrans mähä! :fatta!

Hos D'antin i såna fall va?

Marlboro/Ducati kör med Capirex å krash-Checa..

/B

duck-katti ;)
Jo, det borde ju bli D'antin i sånt fall.

valmers skrev:
Så länge Doohan har mycket pull i HRC, tvivlar jag på att man släpper in Biaggi.

Pull?
Inte ens Doohan kan förneka att det bara finns två förare som möjligtvis kan norpa titeln från Rossi, Biaggi eller Sete...

valmers skrev:

Så nu går RR ut på att man ska bli ihågkommen???
Jag som trodde det handlade om att köra o ha roligt...

oFFkeFF skrev:
Pull?
Inte ens Doohan kan förneka att det bara finns två förare som möjligtvis kan norpa titeln från Rossi, Biaggi eller Sete...
Inflytande.

Biaggi kan inte, och kommer aldrig, utmana Rossi om VM-titeln.

CorbenDallas skrev:
Jag som trodde det handlade om att köra o ha roligt...

Jag både tror och hoppas att GPrejsing är mera allvarligt än att flumma runt och ha kul. De ska ju föreställa proffs.
Vill man kolla på lallande "Jag kör för min egen skull-förare" så skulle 250SP vara värdens största klass.

Victor skrev:
Jag både tror och hoppas att GPrejsing är mera allvarligt än att flumma runt och ha kul. De ska ju föreställa proffs.
Vill man kolla på lallande "Jag kör för min egen skull-förare" så skulle 250SP vara värdens största klass.
Okej, så bara för att man är proffs måste man ha tråkigt? :va

valmers skrev:
Inflytande.

Biaggi kan inte, och kommer aldrig, utmana Rossi om VM-titeln.

Det kan nog ingen egentligen. Men trots att Rossi kör som en gud är han inte en. D.v.s Rossi kan stå på huvudet, vilket han också gjort i år när han vart lite pressad, iofs mest av Sete.
Men om Rossi är ute ur leken, kan Biaggi slå Sete..
Tycker inte det är något som tyder på att någon annan än de tre kommer ha att göra med medaljstriden att göra. Möjligtvis om Tamada får till det på lite fler banor och kör lite jämnare.
Tamada hos repsol skulle iofs vara lite kul, kanske inte för Hayden, men för HRC ;)

Victor skrev:

ERF, menar du.

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa