Vaknade upp och såg det här monstret utanför

Gustav1 skrev:
Förmodligen blåser det väl framåt eller inte alls. Kanske.
hm, har svårt å se hur det skulle kunna vara rekyllöst, men ja tack gärna

taket

lalla upp med ett pskott på taket då. eller åla ner dit och ninja in under den och fimpa allt vad bromsar heter snabbt upp och filma med camen när den brakar rakt in i kåken

blåsa framåt

om det skulle blåsa framåt måste man nog ha rätt bra spjärn mot nåt med fossingarna eller ett par grymma sockeplast för att inte fladdra ut genom motsående ruta väl?

unlock26 skrev:
men om du använder denna då?
Gau8a_a.jpg

Borde lösa problemet :D :tuttar
Måste vara till en A-10 va?
Vad är det Kålleborgarna säger:

Gött mos......

Ja jag sköt upp ett par lådor 20mm (visst var dom det ?)
Jag tycker det trycket var nog fint...

Nån som stått i närheten av en Leopard som köttar på ? 120mm ärtbössa som puffar rätt fint.

CV9040B är rätt skoj oxå minns inte om det är 7:e skottet som träffat målet innan första hylsan tar mark ?

Twosaint skrev:
Nån som stått i närheten av en Leopard som köttar på ? 120mm ärtbössa som puffar rätt fint.

Sant... frågan är bara hur man får upp den på balkongen? :D

Gustav1 skrev:
Förmodligen blåser det väl framåt eller inte alls. Kanske.

En mindre drivladdning som bara puffar ut en raket tillräckligt långt för att skytten inte skall få ansiktet grillat i raketutblåset, serru... :tummenupp

ft skrev:
En mindre drivladdning som bara puffar ut en raket tillräckligt långt för att skytten inte skall få ansiktet grillat i raketutblåset, serru... :tummenupp

Den köper jag, dock vill jag inte stå bakom då det bör va en skaplig laddning iaf.
Har legat snett bakom då man sköt en lys med grg. blev ren i bihålerna då kan jag lova.
Även endast ett tiotal steg från x kilo deg med endast skyddsväst som skydd från sten jord mm blåser till rätt bra.
Jag älskar att spränga saker är jag konstig då ??????? :huvet

ft skrev:

Vad skulle jag göra utan dig? :pannkyss

4-fun skrev:
Även endast ett tiotal steg från x kilo deg med endast skyddsväst som skydd från sten jord mm blåser till rätt bra.

Hur långa steg tar du?
:brinnerup

Fick du 25 veckor i buren för den incidenten eller?

4-fun skrev:
Den köper jag, dock vill jag inte stå bakom då det bör va en skaplig laddning iaf.

Jo, smäller nog ändå. Den är inte utan bakblås men i alla fall så man kan skjuta genom ett fönster utan att hamna på gården med en förvånad min. :)

Hörde om någon som stuckit ut skallen när de lekt med en sån. Klarade ögonen men det var visst lite mer än vad plastikkirurgerna kan reparera snyggt... :gnissla

Gustav1 skrev:
Vad skulle jag göra utan dig? :pannkyss

Du skulle gå under. Men det är lugnt, sätt bara in stålar på mitt konto varje vecka så stannar jag. :banana :hihi

Gustav1 skrev:
Hur långa steg tar du?
:brinnerup

Fick du 25 veckor i buren för den incidenten eller?

Nope, låg på Eod plut i bosnien och kanske töjde vi på reglementet lite, Skitfräckt ända tills det började rammla ned stenar och jord mm

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park