Vadslagning!?!?

Hur länge håller hojen?


  • Antal röstningar
    0

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Grattis Firefly! Kul att du fått tillbaka din tokgula plastanka! Frågan är hur länge det dröjer innan du måste lägga ut Elfenbenskustens BNP på att laga upp den igen. Såg några mycket misstänksamma weelies (tex den strax innan och efter poliskontrollen på väg hem från mc-sjukhuset).

Om du vill att hojen ska vara i säkert förvar tills sommaren e slut kan jag nog fixa garageplats till dig på skolgatan.....

Hur länge håller Dannes plastanka??

Första pris till den som gissar rätt; Biljetter till Sverige-Italien
 
Jepp, grattis till pånyttfödelsen! :yoparty

Egentligen borde någon skicka en aggressiv rullatorbunden tant på Rolle som skapar denna typ av vadslagningstråd. Men eftersom Gliderfly är en stor pojke så tar han nog inte illa upp. :krama

Jag gissar att pippiblejden håller ihop tills dess att "Flugan" blir våldsamt antastad av en svärm med prospects (läs: fjortisar) efter det att han har landat den fetaste uuuiiiilin i Uddevallas historia, precis utanför Mc Donalds. Gissning i tid, mja...ska vi säga Lördag runt 15-snåret? :hihi
 
crash test doll skrev:
Grattis Firefly! Kul att du fått tillbaka din tokgula plastanka! Frågan är hur länge det dröjer innan du måste lägga ut Elfenbenskustens BNP på att laga upp den igen. Såg några mycket misstänksamma weelies (tex den strax innan och efter poliskontrollen på väg hem från mc-sjukhuset).

Om du vill att hojen ska vara i säkert förvar tills sommaren e slut kan jag nog fixa garageplats till dig på skolgatan.....

Hur länge håller Dannes plastanka??

Första pris till den som gissar rätt; Biljetter till Sverige-Italien
?? VA det weelies elle BARA misstänkt likt????? :rofl :hihi :rofl
 
Bakhjulet Det Trodde Jag Den Hojen Gjorde Bara FÖrra Året.
Jag Trodde Den Hade TrÖttnat PÅ Det.och Trivdes BÄst Med Att Fika.
 
Pelle k skrev:
Bakhjulet Det Trodde Jag Den Hojen Gjorde Bara FÖrra Året.
Jag Trodde Den Hade TrÖttnat PÅ Det.och Trivdes BÄst Med Att Fika.
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
Han drar på bak slangen med en kopp i handen...
 
Pelle k skrev:
Bakhjulet Det Trodde Jag Den Hojen Gjorde Bara FÖrra Året.
Jag Trodde Den Hade TrÖttnat PÅ Det.och Trivdes BÄst Med Att Fika.
Icke... Jag måste ju hålla uppe det wheelierykte som SnOOkie jobbat sig till... :rolleyes: Eller så är det bara för att det är kul... Sen en fråga bara. Av alla de gånger som folk har fikat på torget, hur många gånger har ni sett mig där fikandes? Jag kan bara minnas tre gånger... Jag petade ändå av ca 200 mil på 27 dagar i början på denna säsongen...
 
Crash test doll>>> Ditt "bet" har gått i stöpet. Du gissade på en vecka... Men det veckan har gått nu... Och hojen är fortfarande hel...
 
Man måste ju använda motorcykeln för att tiden ska räknas.... :kocko :arsele
Firefly skrev:
Crash test doll>>> Ditt "bet" har gått i stöpet. Du gissade på en vecka... Men det veckan har gått nu... Och hojen är fortfarande hel...
 
Men det e väl bara att gratulera! :tummenupp
Firefly skrev:
Crash test doll>>> Ditt "bet" har gått i stöpet. Du gissade på en vecka... Men det veckan har gått nu... Och hojen är fortfarande hel...
 
Vad ska ni upp på torget och göra överhuvudtaget era POSERS :)


Eller ska det köras kullersten och känna på fjädring? det vore high tech....eller nåt.
 
Chrille skrev:
Vad ska ni upp på torget och göra överhuvudtaget era POSERS :)


Eller ska det köras kullersten och känna på fjädring? det vore high tech....eller nåt.

Jag önskar att det fanns ett mer ädelt motiv, men i slutändan är det nog enbart p.g.a. brudarna. :D
 
Grattis Firefly! Kul att du fått tillbaka din tokgula plastanka! Frågan är hur länge det dröjer innan du måste lägga ut Elfenbenskustens BNP på att laga upp den igen. Såg några mycket misstänksamma weelies (tex den strax innan och efter poliskontrollen på väg hem från mc-sjukhuset).

Om du vill att hojen ska vara i säkert förvar tills sommaren e slut kan jag nog fixa garageplats till dig på skolgatan.....

Hur länge håller Dannes plastanka??

Första pris till den som gissar rätt; Biljetter till Sverige-Italien


Du Roland. Den höll tills jag sålde den... :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top