Vadslagning!?!?

Hur länge håller hojen?

• Antal röstningar
    0

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Grattis Firefly! Kul att du fått tillbaka din tokgula plastanka! Frågan är hur länge det dröjer innan du måste lägga ut Elfenbenskustens BNP på att laga upp den igen. Såg några mycket misstänksamma weelies (tex den strax innan och efter poliskontrollen på väg hem från mc-sjukhuset).

Om du vill att hojen ska vara i säkert förvar tills sommaren e slut kan jag nog fixa garageplats till dig på skolgatan.....

Hur länge håller Dannes plastanka??

Första pris till den som gissar rätt; Biljetter till Sverige-Italien

Jepp, grattis till pånyttfödelsen! :yoparty

Egentligen borde någon skicka en aggressiv rullatorbunden tant på Rolle som skapar denna typ av vadslagningstråd. Men eftersom Gliderfly är en stor pojke så tar han nog inte illa upp. :krama

Jag gissar att pippiblejden håller ihop tills dess att "Flugan" blir våldsamt antastad av en svärm med prospects (läs: fjortisar) efter det att han har landat den fetaste uuuiiiilin i Uddevallas historia, precis utanför Mc Donalds. Gissning i tid, mja...ska vi säga Lördag runt 15-snåret? :hihi

crash test doll skrev:
Grattis Firefly! Kul att du fått tillbaka din tokgula plastanka! Frågan är hur länge det dröjer innan du måste lägga ut Elfenbenskustens BNP på att laga upp den igen. Såg några mycket misstänksamma weelies (tex den strax innan och efter poliskontrollen på väg hem från mc-sjukhuset).

Om du vill att hojen ska vara i säkert förvar tills sommaren e slut kan jag nog fixa garageplats till dig på skolgatan.....

?? VA det weelies elle BARA misstänkt likt????? :rofl :hihi :rofl

Bakhjulet Det Trodde Jag Den Hojen Gjorde Bara FÖrra Året.
Jag Trodde Den Hade TrÖttnat PÅ Det.och Trivdes BÄst Med Att Fika.

Pelle k skrev:
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
Han drar på bak slangen med en kopp i handen...

Pelle k skrev:
Icke... Jag måste ju hålla uppe det wheelierykte som SnOOkie jobbat sig till... :rolleyes: Eller så är det bara för att det är kul... Sen en fråga bara. Av alla de gånger som folk har fikat på torget, hur många gånger har ni sett mig där fikandes? Jag kan bara minnas tre gånger... Jag petade ändå av ca 200 mil på 27 dagar i början på denna säsongen...

Crash test doll>>> Ditt "bet" har gått i stöpet. Du gissade på en vecka... Men det veckan har gått nu... Och hojen är fortfarande hel...

Man måste ju använda motorcykeln för att tiden ska räknas.... :kocko :arsele
Firefly skrev:
Crash test doll>>> Ditt "bet" har gått i stöpet. Du gissade på en vecka... Men det veckan har gått nu... Och hojen är fortfarande hel...

Men det e väl bara att gratulera! :tummenupp
Firefly skrev:

Vad ska ni upp på torget och göra överhuvudtaget era POSERS :)

Eller ska det köras kullersten och känna på fjädring? det vore high tech....eller nåt.

Chrille skrev:
Vad ska ni upp på torget och göra överhuvudtaget era POSERS :)

Eller ska det köras kullersten och känna på fjädring? det vore high tech....eller nåt.

Jag önskar att det fanns ett mer ädelt motiv, men i slutändan är det nog enbart p.g.a. brudarna. :D

Du Roland. Den höll tills jag sålde den... :tungan

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...