Vad vill ni ha? Twin eller radfyra??

Twin eller radfyra?

• Antal röstningar
    0
Radfyreyyyyyyyyyyyyllll är det ända som gäller om man nu måste köra fyrtakt.....

(saknar min KR1-s) :(

Last edited:
twin måste jag säga.... (faaan oxå... de är ju bara döda fiska som följer strömmen, å jag känner mig död i-å-med detta svar... men jag måste ju följa hjärtat... :kär )

/ raggarn

Tänk om fabrikanterna kunde fatta det någon gång och lägga lite utveklingspengar på twinnar så att vi kan få hojar med 170 kilos vikt och 150 twin kusar, det hade rockat :banana :banana :crash

Gör så gott jag kan med min spetta, fast det skenar gärna iväg. Vågar inte räkna på hur mycket jag har lagt nu :rolleyes:

Noteras kan att bara twin-folket skriker och har sig om att det är självklart med twin. Vi radfyre-mongon bara sitter tyst.

Måste vara nån form av behov att hävda sig när man innerst inne vet att man saknar cylindrar eller ngt sånt. :D

sege skrev:
Noteras kan att bara twin-folket skriker och har sig om att det är självklart med twin. Vi radfyre-mongon bara sitter tyst.

Måste vara nån form av behov att hävda sig när man innerst inne vet att man saknar cylindrar eller ngt sånt. :D

Hehe... jag satt precis och funderade i samma banor som du. Jag vet inte om jag skulle vilja vara utan det hysteriska ylandet från en fyrcylindrig maskin. Det verkar som att det är dax att växla precis när det roliga börjar med en twin, men tyvärr har jag aldrig provat någon riktigt fullt ut. Det skulle vara skoj att köra en TLR, Mille eller nåt sånt.

När man lix inte varvar mer än 12500 så kan man väl ha en v-twin :D Däremot tror jag de e långt ifrån att åka 600cc v-twin :/

Har alltid velat ha en twin sen jag hörde en Ducati första gången, givetvis så lockar väl radfyror med. Men man vill ju att folket ska vända sig om och kolla på min hoj när man åker förbi.

Therudeboy skrev:
Men man vill ju att folket ska vända sig om och kolla på min hoj när man åker förbi.

Då är det twin som gäller! Vill du att dom ska vända sig om och fråga "vad i helvete det var det som lät?" ska du ha en fyra :lol

Therudeboy skrev:
Har alltid velat ha en twin sen jag hörde en Ducati första gången, givetvis så lockar väl radfyror med. Men man vill ju att folket ska vända sig om och kolla på min hoj när man åker förbi.

Dom hade nog kollat mer om du kom i en ylande NSR 500-twin!

Eller om du "bara" vill synas på stan så kan du väl åka näck på vilken hoj som? :rofl :rofl

Tja.. Vill inte ha, har redan...

Den är väl i närheten av 170-175 kg nu, till 150 hästar återstår dock ett stycke till..

/B

Axxexs skrev:
Dom hade nog kollat mer om du kom i en ylande NSR 500-twin!

Eller om du "bara" vill synas på stan så kan du väl åka näck på vilken hoj som? :rofl :rofl

Jag sa ju inte att folk skulle svimma när man körde förbi, tänk villket kaos det skulle bli när dom ser den store skrynklige :tungan

Therudeboy skrev:
Jag sa ju inte att folk skulle svimma när man körde förbi, tänk villket kaos det skulle bli när dom ser den store skrynklige :tungan

Pratar vi nu ljud så tycker jag att det låter rätt macho med en SP2a med helsystem, sätter fan på billarm, men det låter liksom mer som en HD på Tjack eller nåt... En R1 med helsystem på höga varv låter så jävla knivskarpt och högt som en stucken gris så döv-farmor får tinitus, JAG tycker rad4a låter mer race. :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT