Vad vill du elda upp?

Eftersom jag har fått en ordentlig släng pyromani inblandad i genuppsättningen så är listan på saker jag inte skulle vilja elda mycket kortare. Min gode mor har dock lyckats uppfostra mig så det inte startats allt för mycket onödiga bränder.

Eftersom jag har fått en ordentlig släng pyromani inblandad i genuppsättningen så är listan på saker jag inte skulle vilja elda mycket kortare. Min gode mor har dock lyckats uppfostra mig så det inte startats allt för mycket onödiga bränder.

Libanes-genen? :brinnerup

Nu kom jag att tänka på moskén i Malmö. Finns det fler sådana?

Alla reklamkanaler, TV OCH Radio, eller snarare reklammakarna.

Nästan alla bredbandsbolag och teleoperatörer, inkl deras support som de outsourcat till Norrland.

Ett antal politiker, främst rödgröna.

Massa pöbel

Sura gubbar och andra gnetar.

Antalet nejsägare är tyvärr majoritet på denna jord. Bort med dom också.

Jag kommer nog på mer inom kort.

Ah, jag gissar att ni har tillräckligt med kunder då alltså... så nu kommer vi inte se fler äventyrsreklamer från GD? ;)

För ca 8 år sedan brann grannens lada upp, med nötkreatur fortfarande inne i byggnaden.
Och jag kan säga att det inte är nån vidare hit faktiskt, så sikta på att elda upp något annat istället.
Typ ett fartyg fyllt med bensin/olja, luktar nog bättre också. :tummenupp

Jag var i New York en månad efter 9/11 och kan säga att det luktade inte godis söder om 13:e gatan direkt... för mig luktade det vidrigt men fick förklarat för mig att det var så det luktade i krematorier.

Last edited:
Jag var i New York en månad efter 9/11 och kan säga att det luktade inte godis söder om 13:e gatan direkt... för mig luktade det vidrigt men fick förklarat för mig att det var så det luktade i krematorier.

Mjo, halvt brunna ko-kadaver som ligger ute i sommarsolen gör inte direkt att man blir sugen på en Calzone. :död

Doften är svår att beskriva, liksom söt och frän på nåt konstigt sätt. Vedervärdigt mao.

planetearth.jpg

Fatta att få se den i lågor. Från avstånd eller första parkett. Sweet release!

bad%20day.jpg

Jag vill också se Balder brinna. :D

Jag har alltid velat tända på en bensinstation. Ett kemtank fartyg vore rätt ballt med. Smäller nog jävligt bra. Och det där med Balder låter sjukt ballt faktiskt.

Nu får du ta och utveckla dina önskemål för mig.
Enligt wiki-infon jag tog till mig var han nån slags asagud som skulle styra jorden efter ragnarök, vill du tutta eld på den killen( fine by me, vill bara veta hur du tänker :tungan )?

De e la en bergådalbana tror jag...

Med tanke på elprisets utveckling är jag inte nogräknad, jag eldar allt som går att få in i kaminen.

Svartmyrornas underjordiska imperium.

Sommartid.

*/ ?>
Nyheter
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Back