Vad vill du elda upp?

Anledningen till att det brann i det virkesupplaget var att en maskin tog eld, den stod i nedförslut från upplaget, så även om diverse vätskor skulle ha runnit ur maskinen så hade det runnit åt andra hållet.
När dom allierade eldade upp Dresden, dvs först lite vanliga bomber så husen blev uppluckrade, och sen brandbomber på det, sögs folk mm in i husen av draget när det brann :näsblod :brinnerup Jävla vidrigt att bli insugen i ett hus som brinner :(

Räcker det inte att hon tjuvröker för att hon ska självantända? :va Jag har träffat henne, jag har aldrig någonsin sett en mer sliten människa, iofs var det under hennes blötaste period, men ändå :zpy

Last edited:
Skulle vilja säga parkeringsgarage uppe i Hovsjö,men det e alltid någon som hinner före..

Räcker det inte att hon tjuvröker för att hon ska självantända? :va Jag har träffat henne, jag har aldrig någonsin sett en mer sliten människa, iofs var det under hennes blötaste period, men ändå :zpy

Bra då är det bara att bjuda henne på lite bensin då. Eller diesel kanske är effektivare.

OOOOOH guuuuud nej, inte Borås!

Jag vill ha Alingsås för mig själv fritt från Boråsare som kör bil som nackade hönor med jävligt breda hängslen o smäppa med.

Låt Borås bestå

OOOOOH guuuuud nej, inte Borås!

Jag vill ha Alingsås för mig själv fritt från Boråsare som kör bil som nackade hönor med jävligt breda hängslen o smäppa med.

Låt Borås bestå

Du utgår ifrån att dom inte skulle vara kvar.............

När dom allierade eldade upp Dresden, dvs först lite vanliga bomber så husen blev uppluckrade, och sen brandbomber på det, sögs folk mm in i husen av draget när det brann :näsblod :brinnerup Jävla vidrigt att bli insugen i ett hus som brinner :(

Jodå så var det nog:D

Valfri husvagnsfabrik brukar jag drömma om att elda upp, speciellt under industrisemestern.

Äh du är bara avundsjuk att jag kan susa där fram i 80blås som en stoppkloss och vara nöjd!

I oss alla bor det en kamin man. Själv eldar jag allt jag kommer över i min kamin. Pinnarna hunden hittar ute, gammla pallar och en barn vante jag hitta på min tomt:)

planetearth.jpg

Fatta att få se den i lågor. Från avstånd eller första parkett. Sweet release!

kossor...enorma mängder av kossor, jag vill anordna sveriges största bbq.

[YOUTUBE-ID]srjszz03RoY[/YOUTUBE-ID]

Jag skulle vilja elda upp Lars Vilks samtliga "installationer" av stockar, han ska hålla sig till att göra rondellhundar....
Nimis, med Lars Vilks stående i tornet. Jävla tomte. :dummer

nimis2.jpg

nimis3.jpg

nimis1.jpg

Konstnär, my ass, provokatör är rätt beskrivning. Eller mediahora, värre än Linda Rosing.
Han är verkligen Nimis personifierad.

"Nimis (lat. "too much") is situated on the peninsula of Kullaberg in the south of Sweden - now an independent state Ladonia."

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Back