Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det är väl efterföljaren till CBR600F att döma av kåpdekalerna och det enormt högt placerade cliponsen.CBR650 ska den ersätta CBR600RR ?
Tycker nya CBR650F är snygg men besviken att de minskade effekten jämfört med den tidigare moddelen från -11,-12 CBR600Fa
Känns som mycket fokus ligger på att klara A2 kortet. Men de glömmer sånna som mig som haft först hoj vill byta upp sig till nåågot sportigare men ändå inte sporthoj![]()
Jag tycker att båda är tråkiga och fullständigt intetsägande. CBR:en är dessutom en riktig snikmodell och jag har svårt att förstå hur modeller ur det segmentet överhuvudtaget kan tilltala någon som har ett mc-intresse.
1983, när Honda presenterade sin RC15, den VF modellen du har och som även jag ägde på den tiden, så var det en top of the line modell. Alu-sving, antidive, guldfärgade comstarfälgar, bensinkranen var en alu-armatur infälld i tanken, etc etc. Idag är ju inget av detta några konstigheter men det är inte det som är grejen. Honda hade kunnat fixa de funktionerna på ett enklare sätt men man valde att lägga ner lite mer omsorg. Och det är väl detta som det handlar om. Design, utförande, materialval, funktion, kärlek och själ. Med andra ord, sånt som ett flertal top of the line modeller besitter idag och dessa modeller ovan har det inte. Därför tycker jag att de är intetsägande. Sedan kan dom vara hur bra som helst på att göra det dom är tänkta för, att förflytta människor, men det räcker inte för mig.Kan du peka mera specifikt på vad du inte gillar och vad du hellre ser i hojar?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|