Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Det varja människa bör fråga sig är:
Vill jag köra KIA och vad säger det om mig som människa i så fall?
Och det kommer från en SAAB-ägare..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror det inte får ha det på det viset längre utan alla verkstäder ska ha rätt att göra servicejobb nu i enlighet någon konkurensplan.
Förut gick småmekarna i konken då alla märkesverkstäder höll sina kunder i järngrepp men så är nu längre alltså inte fallet.
Varför kan inte Lada börja en stor kampanj i Sverige! Samma gamla trevliga anda som för något tiotal år sedan!
Har funderat på att åka och provköra en sådan,
Försökte köpa in 2 sådana till firman förut men det gick inte högsta hönset med på då ramavtal med VAG påstods vara bättremysass
Exakt, vill du verkligen köpa en ny bil som har mindre standardutrustning än audi 200 quattro -87 ? Jag jämförde en gammal vinterbil jag hade med jobbar"kompisens" nya KIA-magentis. Han saknade elhissar, AC, you name it!! Det var i príncip som att ta 20 år tillbaka i tiden, inredningen i bilen fick 240-brunt att verka SNYGGT![]()
30 år senare är Toyota världens största och bästa biltillverkare.
Exakt, vill du verkligen köpa en ny bil som har mindre standardutrustning än audi 200 quattro -87 ? Jag jämförde en gammal vinterbil jag hade med jobbar"kompisens" nya KIA-magentis. Han saknade elhissar, AC, you name it!! Det var i príncip som att ta 20 år tillbaka i tiden, inredningen i bilen fick 240-brunt att verka SNYGGT![]()
Och det kommer från en SAAB-ägare..![]()
Nä fy tusan...jaefla härmisar bah.En fd kollega som jobbat i bilindustrin tyckte att det är ju inte så svårt för Toyota att vara bra på hållbarhet eftersom de inte driver teknikutvecklingen till skillnad från västvärldens tillverkare.
Jag håller med.
Nä fy tusan...jaefla härmisar bah.
E ju lätt som en plätt att tillverka hållbara kvalitetsprodukter vettja - kan ju vem som helst.
Och folk som köper skräpet hajjar ju inget.
Mycket ballare o svårare att tillverka nya, udda prylar som pajjar, står på verktad och kostar skjortan i drift.
Nä, lönsamhet och kvalitet det får dom där sne'ögda gooksen hålla på me'
Här i jurop ser vi till högre värden än så...
![]()
Okunnigt är en tolkning som får stå för dig.Festligt men något okunnigt skrivet. Tro fan att låsknappen på en Avensis 2009 håller, det är samma som satt i Corolla 1984. När BMW7 kom 01 eller 02 eller vad det nu var så var 30% av bilens materialkostnad elektronik, något jag inte tror någon av snålasiaterna kommer komma upp i på länge. Vad har en koreansk bil för standardutrustning? ABS?
En fd kollega som jobbat i bilindustrin tyckte att det är ju inte så svårt för Toyota att vara bra på hållbarhet eftersom de inte driver teknikutvecklingen till skillnad från västvärldens tillverkare.
Jag håller med.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT