Mr K
I win, you loose!
Snart är det Fotbols VM. Vad tycker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:2221291Snart är det Fotbols VM. Vad tycker du?
Jag fattar inte den Gayiga biten med kramar,, hoppa upp på varandras rygg och pussa varandra för att en boll hamnade i ett nät.. Men å andra sidan så är dom ganska fjolliga... Fiser nån åt deras håll så trillar dom omkull och gråter.. Men dom har gött läk kött,, Lite kylsprej fixar avstampade ben och sönderskallade pannor...majtii skrev:2221321Ge dem varsin boll så slipper dom springa som hundar efter den.
Swappe skrev:2221590Gillar inte fotboll nå vidare, men när det är VM / EM etc så är det kul att kolla en match o svinga en bira..
Spelar Brolin & Dahlin i år??![]()
Själv föredrar jag par-idrott...Cat skrev:2225947Fotboll..nä usch o fyyboooooooring!
Mycket roligare med enmanssporter där man mäter vem som individuellt är bäst. Friidrott är kul och brottning löövar jag.
(fast det kanske inte är så konstigt med tanke på omständigheterna![]()
)
PGH skrev:22259071 månad framöver kommer jag sitta inne kl 15, 18 och 21. Fotboll kan vara den bästa underhållningen som finns. Tycker synd om mina barn som kommer missa bolibompa i en hel månad. Jag har sagt till dem: barn, det är bara VM vart 4:e år...
Maverick_ou812 skrev:2226083Ap ap ap!!!
Glöm inte EM vart 4:e där emellan samt kval till VM och kval till EM, gruppspel, kvartsfinaler, semifinaler och finaler i Champions Leauge, Serie A, Spanska ligan, Premier Leauge samt FA Cupfinalen!
Åsså har vi ju Allsvenskan.....![]()
Maverick_ou812 skrev:2226083Ap ap ap!!!
Glöm inte EM vart 4:e där emellan samt kval till VM och kval till EM, gruppspel, kvartsfinaler, semifinaler och finaler i Champions Leauge, Serie A, Spanska ligan, Premier Leauge samt FA Cupfinalen!
Åsså har vi ju Allsvenskan.....![]()
wonderwizard skrev:2226103jag är ingen fan av fotboll, men tycker det är en bra tid på året iaf.
då håller sig en massa idioter inomhus, så det blir mindre trafik på mina favoritvägar.![]()
Gottegris!CorbenDallas skrev:2226076Själv föredrar jag par-idrott...![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |