Vad tycker du om Fotbolls VM?

Vad tycker du om Fotbolls VM?

• Antal röstningar
    0
Mr K skrev:
2221291 Snart är det Fotbols VM. Vad tycker du?

fotboll borde förbjudas. en jädrans hulligan sport som dödar inte bara spelare utan åskådare med.
man snackar om att motorsport inte är millövänligt?. HAhaha
Hur millövänliget är det att ha en polis helikopter i luften under en match bara för att hålla koll på hulliganerna under och efter matchen.
Nej fy F*n för bollar

ps.... pollen är öppen så man kan se vem som röstat vad ..... Fussball suger :D

Ge dem varsin boll så slipper dom springa som hundar efter den.

majtii skrev:
2221321 Ge dem varsin boll så slipper dom springa som hundar efter den.
Jag fattar inte den Gayiga biten med kramar,, hoppa upp på varandras rygg och pussa varandra för att en boll hamnade i ett nät.. Men å andra sidan så är dom ganska fjolliga... Fiser nån åt deras håll så trillar dom omkull och gråter.. Men dom har gött läk kött,, Lite kylsprej fixar avstampade ben och sönderskallade pannor... :confused:

Tar du bort all negativ skit runtomkring och kollar på en "ren" match är fotboll underbart att kolla på!

kommer att kolla på alla matcher jag kan!

Har själv spelat fotboll i över 32 år, men inte f*n sprang jag efter en boll - den kom till mig! :D

Men kommer INTE att se alla matcher - bara de mest intressantaste.

Bryr mig inte såmycket om fotbollen faktiskt.
Men det kan vara trevligt att kolla påen match med polare och sänka några birra.

Som ursäkt för att dricka pilsern med polarna så skulle det kunna fungera, utan dessa tillbehör är det nog det nog bland det tråkigaste man kan se på tv.

1 månad framöver kommer jag sitta inne kl 15, 18 och 21. Fotboll kan vara den bästa underhållningen som finns. Tycker synd om mina barn som kommer missa bolibompa i en hel månad. Jag har sagt till dem: barn, det är bara VM vart 4:e år...

Fotboll..nä usch o fyy :trött boooooooring!

Mycket roligare med enmanssporter där man mäter vem som individuellt är bäst. Friidrott är kul och brottning löövar jag.
(fast det kanske inte är så konstigt med tanke på omständigheterna :lol :lol )

Cat skrev:
2225947 Fotboll..nä usch o fyy :trött boooooooring!

Mycket roligare med enmanssporter där man mäter vem som individuellt är bäst. Friidrott är kul och brottning löövar jag.
(fast det kanske inte är så konstigt med tanke på omständigheterna :lol :lol )
Själv föredrar jag par-idrott... :tuttar

PGH skrev:
2225907 1 månad framöver kommer jag sitta inne kl 15, 18 och 21. Fotboll kan vara den bästa underhållningen som finns. Tycker synd om mina barn som kommer missa bolibompa i en hel månad. Jag har sagt till dem: barn, det är bara VM vart 4:e år...
:mattias Ap ap ap!!!
Glöm inte EM vart 4:e där emellan samt kval till VM och kval till EM, gruppspel, kvartsfinaler, semifinaler och finaler i Champions Leauge, Serie A, Spanska ligan, Premier Leauge samt FA Cupfinalen!

Åsså har vi ju Allsvenskan..... :hihi

jag är ingen fan av fotboll, men tycker det är en bra tid på året iaf.

då håller sig en massa idioter inomhus, så det blir mindre trafik på mina favoritvägar. :hihi

Maverick_ou812 skrev:
2226083 :mattias Ap ap ap!!!
Glöm inte EM vart 4:e där emellan samt kval till VM och kval till EM, gruppspel, kvartsfinaler, semifinaler och finaler i Champions Leauge, Serie A, Spanska ligan, Premier Leauge samt FA Cupfinalen!

:mattias Ap Ap Ap...HOCKEYN glöm inte den...

Maverick_ou812 skrev:
2226083 :mattias Ap ap ap!!!

Är du lika insatt i kast med Varpa?? (Gotlandssport)
När börjar VM förresten?
Kan någon förklara 90 minuters mittfältsspel, med 0-0 som resultat?
Förslag - korta planen till 60m, bredden till 30m o dubbla målens storlek - eller halvera allt en gång till, gör om bollen till en tung snusburk, o vips blir det intressant med bepåkade män som inte kramas eller filmar när de petats på....
/Hatar 0-0 :argpådato

wonderwizard skrev:
2226103 jag är ingen fan av fotboll, men tycker det är en bra tid på året iaf.

då håller sig en massa idioter inomhus, så det blir mindre trafik på mina favoritvägar. :hihi

Bara för det skall jag ut o placera en gösselspridare just på din favvoväg, och känner jag mig riktigt elak så tar jag en skördetröska samtidigt :tungan

Kollade ni första matchen, 4-2, värsta hockeyresultat ju :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...