Vad tycker din bättre hälft om din hobby?

Vad tycker din bättre hälft om hoj åkandet

• Antal röstningar
    0
Frun nöjde sig att sitta bakpå en sommar nu håller hon på som bäst med kortet och kör upp i maj. Blir ju inte billigt emd två hojar men svårt att neka henne en hoj när man själv köpt en och dela på en hoj verkar inte som nått kul alternativ.

Min andra hälft, McB är lika galen i hojar som jag..hehe vi träffades ju faktiskt tack vare sporthoj.com... :Bugar
Vet inte vad jag hade gjort utan min McB, just nu e vi faktiskt varandras hobby för ingen av oss äger nån hoj just nu....

Jag må va en toffel, men jag och hojen kommer i samma paket.
Antingen köper man det eller inte.
Man köper inte en klase vitlök utan skal.
Det följer med vare sig man vill eller inte.

Tjejen, Syss, är nästan (nu får jag väl stryk :rolleyes: ) lika motorintresserad som jag är. Så utan våran hobby skulle vi aldrig träffats, så jag tror hon tycker om det. ;)

Last edited:
ecce skrev:
Tja vad tycker vår makar sambor flick/pojkvänner
Det finns ju inget alternativ för min del...

Jag får absolut inte sälja den för henne... Men samtidigt önskar hon att jag träffade henne oftare och hojen mer sällan...

Jag tycker inga av alternativen passade mig iaf, Hon accepterar min hoj for at hon ser vikken gladje jag har av den...(men det ar ju iofs svårt at neka henne nåt nu for tiden....)

Vettiga tjejer gör som sin bättre hälft= De skaffar eget mc-kort & egen hoj :banana

:7peta & självklart så ska tjejerna lära sig att mecka själva, lite olja & skit under naglarna har ingen dött utav. Det går ju att tvätta bort. :hihi

Maria1980 skrev:
Vettiga tjejer gör som sin bättre hälft= De skaffar eget mc-kort & egen hoj :banana

:7peta & självklart så ska tjejerna lära sig att mecka själva, lite olja & skit under naglarna har ingen dött utav. Det går ju att tvätta bort. :hihi

ska vi gifta oss :confused:

Hon gillar inte hojar, åker aldrig bakpå, hänger aldrig med på mc-mässor, ogillar min generositet mot mc utrustning och hoj-godis.

så då kan man undra, va fan har hon och jag gemensamt?? :va

Nåja.. motpoler dras till varandra :D :tummenupp

Min flickvän är helt underbar. Hon kan kasta ur sig en kommentar som "Oh, i morgon blir det fint väder. Då kan du köra motorcykel!". E fint de!

Ungefär så brukar min tjej också säga när det är fint väder. Dock är det väl inte lika populärt när man kör för fort, om hon inte själv får vara med och sitta bakpå då förståss :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph