Vad tror ni om ERFet på Knutan?

• Thread starter Thread starter Hindenburg
  • Start date Start date

Tippa FET´s ¨framgångar¨ på Knutan

• Antal röstningar
    0

Hindenburg

Guest
Hej allihopa!

Jag ska köra ERFet på Knutan med två inhyrda A-förare, och jag tror att vi kommer på pallen. En supersnabb A-förare som jag känner tror bara att vi har chans på pallen om det regnar! Vad tror ni?

/FET rejsing

Jag tror dom e för FETA helt enkelt för att komma på pallen :D

HET vinner på Knutstorp. Nu vet ni och behöver inte skriva mer skit :arsele :D

TRR kommer komma före FET om det är torrt. Sån, nu fick jag sagt det! (Ni kommer på pallen om det regnar!)

Allå.......

Don Quixote skrev:
TRR kommer komma före FET om det är torrt. Sån, nu fick jag sagt det! (Ni kommer på pallen om det regnar!)

Hade inte du och herr Lind 1st låååååååååång man som har svartbälte i miniräknare i ert team???

b-man skrev:
Hade inte du och herr Lind 1st låååååååååång man som har svartbälte i miniräknare i ert team???
Stämmer! Han är grym! Kommer att kalkylera fram ett spår som är så optimalt att vi aldrig behöver tanka! :yoparty

Don Quixote skrev:
Inte ens en liten chans! Ni kommer att vurpa innan varv 10, därefter kommer mrBlind att rusa runt i depån och påstå att han aldrig kört rejset :rolleyes:

Nr:18 skrev:
Inte ens en liten chans! Ni kommer att vurpa innan varv 10, därefter kommer mrBlind att rusa runt i depån och påstå att han aldrig kört rejset :rolleyes:

Huh? Ingen i det här teamet är väl särskillt vurpbenägna? Skulle vara Strider då men han har lärt sig nu :)

Nr:18 skrev:

Efter som jag e TRR´s toppmek så spelar det ingen roll om dom vurpar....

Jag har krashat så många gånger så jag kan bygga ihop hojen på en kvart med brutna armar :tungan .... (dessutom hotar Geiger med att följa med som PR-ansvarig... så TRR får ni allt se upp med.)

Webspy skrev:
Efter som jag e TRR´s toppmek så spelar det ingen roll om dom vurpar....

Jag har krashat så många gånger så jag kan bygga ihop hojen på en kvart med brutna armar :tungan .... (dessutom hotar Geiger med att följa med som PR-ansvarig... så TRR får ni allt se upp med.)
Om gayger är med i teamet är det lungt! Kan man klota både på kvalet och rejset efter 5 varv så har vi inget att frukta...

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back